verovalitus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vekku
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos tääl kukaan tehny verovalitusta pyörästä tai autosta? Mitähän siihen täytyy laittaa... Olisko jotain esimerkkiä jollai...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lollotilol, SELVÄ!! (kummeli-äänellä)

En oikein käsittäny kysymystä, mutta luulen sinun tarkoittavan muutoksenhakua veroehdotukseen? Jos arvasin oikein, niin sun täytyy esittää jonkinlainen dokumentti, kuten vaikkapa itse raapusteltu A4 jossa selostat paljonko olet käyttänyt ja mitä kulkuvehjettä. Jos osaat/jaksat, laske itse paljonko pitäisi saada vähennystä, ja merkitse se siihen veroehdotukseen asiaankuuluvalle kohdalle. Anyway, palautat SEKÄ ehdotuksen ETTÄ sen lapun, millä kerrot mistä kyse.

PS. www.vero.fi

Taitaa Vekku kuitenkin tarkoittaa tuontiauton/prätkän veroa. Tuolta löytyy infoa kohdasta muutoksenhaku. Ihan vapaamuotoisestihan tuollaisen voi vääntää. Kirjoitat hakemukseen vain ne tosiseikat, jotka mielestäsi vaikuttavat veron määrään.

Corleone sanoi:
Taitaa Vekku kuitenkin tarkoittaa tuontiauton/prätkän veroa. Tuolta löytyy infoa kohdasta muutoksenhaku. Ihan vapaamuotoisestihan tuollaisen voi vääntää. Kirjoitat hakemukseen vain ne tosiseikat, jotka mielestäsi vaikuttavat veron määrään.

HYVÄ MINÄ!!

Nyt justiin tähän aikoihin tulee ihmisille veroehdotuksia, niin automaattisesti ajattelin, että kyse siitä. Luulin että Vekku tarkoitti työmatkakuluvähennystä.
No ei ihmekään, etten oikein käsittäny kysymystä...

Elchubagabra sanoi:
HYVÄ MINÄ!!

Nyt justiin tähän aikoihin tulee ihmisille veroehdotuksia, niin automaattisesti ajattelin, että kyse siitä. Luulin että Vekku tarkoitti työmatkakuluvähennystä.
No ei ihmekään, etten oikein käsittäny kysymystä...

Juu vekku tarkottaa tuontiprätkän veroa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom