Verkkopelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepex
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
En nyt laita tätä tietokoneisiin liittyvien kysymysten kerhoon vaan tänne koska tää on enemmän nettipeleihin liittyvä.
Asensin tossa äsken ET:n siinä alussa tulee se kohta jossa laitetaan resoluutiot ja hiiren herkkyydet ja oma pelaajanimi. Kaikkea muuta voin tehdä mutta omaa pelaajanimeäni en voi kirjoittaa... jos klikkaan hiirellä nimi kohtaa niin tulee ilmoitus "ET.exe on tehnyt laittoman toiminnon ja se joudutaan lopettamaan". Mikä avuksi?

En nyt laita tätä tietokoneisiin liittyvien kysymysten kerhoon vaan tänne koska tää on enemmän nettipeleihin liittyvä.
Asensin tossa äsken ET:n siinä alussa tulee se kohta jossa laitetaan resoluutiot ja hiiren herkkyydet ja oma pelaajanimi. Kaikkea muuta voin tehdä mutta omaa pelaajanimeäni en voi kirjoittaa... jos klikkaan hiirellä nimi kohtaa niin tulee ilmoitus "ET.exe on tehnyt laittoman toiminnon ja se joudutaan lopettamaan". Mikä avuksi?

Paha mennä sanomaan. Asenna uusiksi tai kokeile ensin asentaa etconfig. tiedoston tilalle jonkun valmiiksi tekemä etconfig. tiedosto. esim tuolta: http://et.gamersnation.co.uk/index.php?name=Configs

Day Of Defeat on nyt työn alla. Tänään vasta asensin peliin joten turpaan tulee että tukka lähtee.

Red Orchestraa testasin pikaisesti kun kerran on ilmainen viikko menossa. Ei ole mun peli se.

Molempia pelejä kokeillut nyt kun ovat ilmaisia :
Day Of Defeat
Red Orchestraa
Kumpaakaan en ostaisi. Molemmat on ihan hyviä mutta ainakaan ilmaisviikolla peliseuran äly ei ollut oikein kovinkaan kummoista.
RO:ssa kun en saanut yhtään tukea kun olin Squad Leader ja olisi Tank commanderin pitänyt antaa minulle etulinjasta pari hyvää artillery paikkaa niin ei mikään onnistunut. Itse kaikki sai tehdä.
Tankkejä en jostain kumman syystä saanut tuhottua vaikka ammuin sekä tykillä, että pst aseella juuri niihin paikkoihin joihin minut on koulutettu ampumaan ihan oikeasti. Pitäisi varmaan opetella uudestaan kaikki :)
kannattaa ehdottomasti kokeilla kun vielä ilmaiseksi muutaman päivän saa leikkiä

day of defeat source
ut2004 demo
ja vähän kaikkee mitä eteen sattuu ja näyttää hyvältä peliltä nykyään kyllä on
verkkopelaaminen jääny harvemmaks :D

WoW loppui sitten kyllästyttyäni alle 15v hurreihin. Everquest 2:sta hakataan siihen asti kunnes Vanguard ilmestyy.

Enemy territoryhän se peli on mitä tulee pelailtua nykyään. Aikaisemmat pelit ovat:
-duke nukem
-quakeworld
-return to castle wolfenstein
-cs 1.5 (1.6 meni viel jotenki) css ei.

powah/Mirage on nick jos näkyy nii saa huudella :)

RTCWII on se mitä odotellaan innolla. Tosin nykyään tahtoo olla homman nimi se, että karkkia silmille mutta pelattavuudesta tingitään ja tarvii todella tykit koneet.

Viimeksi muokattu:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
HL2 Deadmatch. Tykkään siitä siksi että siinä tosiaan osuu siihen mihin tähtää ja on TODELLAKIN skillipeli :)

Huudelkaa jos näätte Korgoth of Barbarian, löytyy yleensä sieltä listojen ykkössijalta ;)

WoW :)

En tajua miten porukalla on aikaa wowin lisäksi muihin peleihin. Wow tuntuu jo yksistään vaativan ihan liikaa..

Nimim. en tee raideja ollenkaan, koska ne kestää liian kauan.

Runescape!

Oon ihan koukussa ollut jo monta vuotta.

Välillä vaan vituttaa kun sitä pelaa 80% vaan kakarat...

Tunnustaako kukaan RS:n pelaajaks täällä??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom