Verkkokauppa.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Olen nyt tasan kaksi ja todellakin kaksi viimeistä kertaa Ruoholahdessa tuossa kaupassa asioinut. Olen ostanut tv-kortin ja lasisen hiilimaton, kummallakin kerralla on vitun nolosti hälyttimet lauennut. Toisella kertaa mun edellä oleva asiakaskin sais hälyttimet soimaan. Vituttaa seisoa siinä kun kaikki katsoo että nussiko tuo jotain. Ei ole pelkoa että ikinä enää siihen kauppaan menen, muutenkin hyllyt tyhjillään ja hinnat missä sattuu, hidas toiminta kassoilla ja jokatoinen kone kiinni tai jumissa. Mitä mieltä muut siellä käyneet ovat? Onko nyt mopo keulinut ylitse kavereilla kauppansa kanssa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielestäni nyt liian aikaisin arvostellaan .en siis ole käynyt, mutta kauppahan aukesi pari viikkoa sitten? Ja on käsittääkseni aika iso systeemi. varmaan lapsenkengissään on tuo homma vielä mutta kunhan tasaantuu ja saavat hommat kondikseen niin luulisi että palvelun taso paranee ja vältytään tuollaisilta hommilta.

mutta so not onhan tuollainen kyllä ikävää.

Eikös se auennut tuolla ruoholahdessa tän viikon alussa? Espoossa ainakin homma pelitti hyvin. Tilaus netin kautta sisään etukäteen, sitten liikkeeseen niin 5 minsan päästä kamojen kans jo kotimatkalla. Veikkaan että noinkin laajan rojuvalikoiman siirtäminen uuteen liikkeeseen ja näitten lapsusten karsiminen ottaa aikansa:D mut Logitechin mx510 hiiret on loppu PRKL!!!

Kyllä tuo vielä Espoossa oli erinomainen kauppa, hyvin toimi asiakaspalvelu ja kaikki takuupalautukset (näin ei todellakaan ole kaikkialla...).
Eihän tuo kauppa ole ollut pystyssä kuin 5 päivää, joten hiukan kärsivällisyyttä, kunhan saavat kaiken järjestykseen siellä, niin kyllä kauppa käy :thumbs:

Kyllä Verkkokauppa on hyvä liike. Hinnat on halvat verratuna esimerkiksi pc-paskastoreen. Nettipuoli toimii helvetin hyvin ja suuret plussat siitä, että varastosaldot näkyy ja koska seuraava erä on tulossa. Kerran tosin oli saldot vituillaan, mutta sain sitten alennustakin jonkin verran. Hieman ottaa päähän, että muuttivat kaupan Ruoholahteen, kun ennen se oli noin 500m päässä.
Hälyttimet laulavat mun mielestä aika usein. Yleensä johtuu siitä, että häläri jäänyt tuotteeseen. Oisit Mike vaan lähtenyt juoksemaan helvetin lujaa karkuun.

Ostin verkkokaupasta ensimmäisen tietokoneeni sitten 486:n jälkeen. Tästä nyt on kolmisen vuotta aikaa. Kauppias sitten kokosi mulle hyvän koneen tiettyyn hintaan. Kyseli jotta laitetaanko semmoinen vai semmoinen rosessori ja paljonkos pitäisi olla sitä ja tätä jne. En silloin vielä tietänyt mitään tietokoneen sisuskaluista, joten luotin myyjän sanaan että on mulle hyvä kone tulossa. Kun kone sitten kasattiin ja ja kävin hakemassa oli tietty fiilikset korkealla. Kaveri tuli auttamaan koneen käyttöönotossa, kattoi kotelon sisään ja totesi että näytönohjain ja emolevy puuttuu! Kattoin kuittia, eikä niitä oltu edes sisällytetty pakettiin!?! Kuinka n00b voi myyjä olla, kun unohtaa konetta kasatessaan että tämmöisiäkin osia voisi hyvä olla koneessa? Kuinka ne on edes voinut koota sen koneen ilman emolevyä? Peruin sitten kaupat enkä sen jälkeen ole verkkokaupassa asioinut. Ajattelin pysyä sillä linjalla vastakin.
Ostin sitten koneeni LJH:sta... kusettivat sielläkin perkeleet.

LOL, mulla hälytti tänään, kun menin sinne sisään!
Sit Tomin kanssa naljailtiin kassalla, että mitä katos kummankin mukana.
Siellä oli vaksina 45 kg kynis, joka pelkäs meitä selvästi ;-))
Vain yksi näytti olevan kassalla ja jonoa riitti....

Verkkokaupassa oon aina käynny asioimassa... mää oon aina tykänny.
Tota niitten uutta toimitilaa en oo käyny tsiigaamassa, mutta ite oon tykänny noist niiden tuotteist. Ainoo mikä siel vituttaa aina o noi hitaat kassat. Kanstuu aina kattoo tuolt niitten kotisivuilta aina kamat mikkä haluu käydä ostaa. tosissaan hyllyt aina o niil aina pirun tyhjii.

Joo ei, ne kaksi kertaa kun olen myös itse tuolla asioinut, ovat saaneet lähinnä pelonsekaisia tunteita aikaan. Uudet luvatut parannukset ovat loistaneet poissaolollaan, henkilökunta on mitoitettu asiakasmäärään nähden kovin pahasti ali (miksi vitussa niitä kassoja on ~6, jos ensimmäisenä päivänä - SIIS HALOO ENSIMMÄISENÄ PÄIVÄNÄ HYPEMAINOSTUKSEN JÄLKEEN - siellä on max 2 kassaa auki?), hienot digitaaliset hintalaput loistavat poissaolollaan ja muutenkin liike tuntuu helkutin sekavalta?

Espoossa tuntui vielä kivalta paikalta, ehkä tuolla ruoholahdessa uskaltaisi käydä kuukauden-parin päästä jos on atk-tarvetta. Jos ei tilanne ole parantunut, niin jatkan lähikauppojen tukemista, enkä osta treenimatkoilla tavaraa ruoholahdesta kuin kerroksista 3, 1 ja k :)

Omat kokemukset tosta Espoon operaatiosta on sellaiset, että joskus pitkän aikaa sitten tumpeloivat tosi pahasti huollon, viallisten koneenosien testauksen ja vaihdon kanssa (kovalevy), meni kuukausia että kone toimi kunnolla. Kuitenkin pari vuotta kului ja uskaltauduin uudestaan asiakkaaksi. Nyt myivät muuten vaan paskaa kamaa (reititin), mutta vika ei ollut heidän, vaan olivat asiakkaan puolella. Vaihtoivat mukisematta viallisia ilman että meikäläisen tarvitsi ihmeemmin selitellä ja kun epäilin ettei mitään toimivaa kai ole siltä valmistajalta tulossakaan, antoivat ottaa toisenmerkkisen laitteen, maksoin hinnan erotuksen. Tolla jälkimmäisellä kokemuksella olen kyllä menossa uudestaankin asiakkaaksi.

Elektroniset hintalaput ovat varmasti kätevä keksintö, asiakkaan kannalta tosin olisi suotavaa että niitä myös löytyisi hyllyistä tuotteiden kohdalta. Vaikka takana onkin suuri muutto ja tuotesuojaportit voi testata vain käytännössä, tulisi perusasioiden ainakin olla kunnossa ennen liikkeen avaamista.

Jep, Verkkkokaupan kassoja ei todellakaan kiinnosta poistaa niitä hälyjä tuotteista... Käsittääkseni ne elektroniset hintalaput on ollut kaikkien (?) tuotteiden kohdalla, mutta ilmeisesti joku tarvitsee niitä kotiinsa, Mike, Wintikka???

W-Lo sanoi:
Jep, Verkkkokaupan kassoja ei todellakaan kiinnosta poistaa niitä hälyjä tuotteista... Käsittääkseni ne elektroniset hintalaput on ollut kaikkien (?) tuotteiden kohdalla, mutta ilmeisesti joku tarvitsee niitä kotiinsa, Mike, Wintikka???
No mitä minä ostin tv-kortin, niin sain venttailla vartin että myyjä sai hinnan selville. Se typerä hintahässäkkä uupui aika monesta tuotteesta. Jos semmoinen oli, niin siinä sitten piti lueskella aikansa että tiesi mihin vitun tuotteeseen se nyt kuuluu.

Wintikka sanoi:
Siellä oli vaksina 45 kg kynis, joka pelkäs meitä selvästi

Totaalirepeäminen. Voi vaksiparkaa! :hyper:

Mulla on ollut historian saatossa pelkästään positiivisia kokemuksia, takuu/huolto on toiminut aina loistavasti. En ole ikinä tehnyt mitään hyllyostoksia, vaan aina netistä tilaamalla ja noutamalla, joten tuosta toisesta puolesta en oikein tiedä.

Ruoholahden myymälä on mielestäni hieman yliampuva. Siinä vaiheessa kun bongasin sieltä pallomeren, huumorintajuni loppui. Lisäksi tilat on isot ja taatusti kalliit, se näkyy vielä hinnoissa. Mikään halvin postimyyntiluukku verkkokauppa ei ole ollut pitkiin aikoihin, ja veikkaanpa että nyt otettiin taas askel kohti pcsuperstoren hintoja.

Epsoon puolella on tullut asioitua ja hyvällä mielellä muistelen. Verkkosta olen kymmeniä kertoja tilannut ja homma on aina pelannut lähes moitteetta (kerran on tilaus kestänyt luvattoman kauan). Takuut on toiminut. EI pahaa sanottavaa kaupasta. Toisaalta uudessa puljussa en ole vieraillut. Näillä kokemuksilla olen ja tulen olemaan verkkokaupan asiakas.

Mike sanoi:
No mitä minä ostin tv-kortin, niin sain venttailla vartin että myyjä sai hinnan selville. Se typerä hintahässäkkä uupui aika monesta tuotteesta. Jos semmoinen oli, niin siinä sitten piti lueskella aikansa että tiesi mihin vitun tuotteeseen se nyt kuuluu.
Ajattele asiaa näin, että jos vaihtaisit tästä vBulletin:sta -> PHPBB2:een, niin eiköhän tuon ensimmäisen viikon aikana boardi bugittaisi kivasti, kun kaikkea pientä kuitenkin pitää säätä sopivaksi, mutta ajan mukaan kaikki sitten toimisi täydellisesti ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom