Verkko-opiskelu

Viikate74

Bukkake Fighter
Ikä
50
Onko kenellekään tuttua?

Tälläinen taho kuin www.averko.fi ilmoitteli kalevassa verkko opiskelusta. Itseä kiinnostaisi auto-cad lisäopinnot.

Miten tollainen opiskelu hoituu noin käytännössä ?

Onko kukaan opiskellut tms. ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itse suoritin kesän aikana kaksi verkkokurssia EKAMKssa,ihan jees hommaa

Nostetaas tämä taas ylös. Joillakin on jo varmaan paremminkin kokemusta noista verkko-opiskeluista niin olisin halukas kuulemaan kokemuksia ja hyviä / huonoja puolia verrattuna tavalliseen opiskeluun.

Itse pitäisi n. kuukauden päästä aloittaa opinnot avoimessa yliopistossa ja toivottavasti vuoden kuluttua päästä tutkinto-opiskelijaksi. Nyt olisi mahdollisuus opiskella kiinnostavia aineita joko verkko-opiskeluina tai tavanomaisesti paikanpäällä. Aikataulujen puolesta kummatkin sopivat itselleni niin nyt mietinkin, että onko jotain hyötyä mennä paikanpäälle sen sijasta, että opiskelisi koneen vieressä kotona?

Kiitos jo teille, ketkä jaksatte jakaa kokemuksia kanssani :kippis1:.

Nostetaas tämä taas ylös. Joillakin on jo varmaan paremminkin kokemusta noista verkko-opiskeluista niin olisin halukas kuulemaan kokemuksia ja hyviä / huonoja puolia verrattuna tavalliseen opiskeluun.

Itse pitäisi n. kuukauden päästä aloittaa opinnot avoimessa yliopistossa ja toivottavasti vuoden kuluttua päästä tutkinto-opiskelijaksi. Nyt olisi mahdollisuus opiskella kiinnostavia aineita joko verkko-opiskeluina tai tavanomaisesti paikanpäällä. Aikataulujen puolesta kummatkin sopivat itselleni niin nyt mietinkin, että onko jotain hyötyä mennä paikanpäälle sen sijasta, että opiskelisi koneen vieressä kotona?

Kiitos jo teille, ketkä jaksatte jakaa kokemuksia kanssani :kippis1:.

Kai toi on vähäsen makuasia, mut mä tykkään opiskella livenä paikan päällä. Olen pääaineopiskelijana yliopistolla, mut olen lueskellu pari kurssia Sosnetin verkkokursseilla, jotka siis korvas pääaineopintoja. Ihan yhtä paljon töitä joutui tekemään kummassakin, mut toi yksin puuhastelu ei ollu mun makuuni. Mut mä olenkin sellanen hölösuu. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom