Verensokeri

Miten sais verensokerin pysymään mahdollisimman balanssissa treenin aikaan? Viimeksi rupes vähän huippaamaan käytyäni lenkillä ja monesti salillaki on vähän hutera olo jo parin kovan sarjan jälkeen. Syön ihan hyvin paria tuntia ennen treeniä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hitaasti imeytyviä hiilareita. Ruisleipää, tummaa pastaa jne. ruokavalioon.

Iron Man sanoi:
Pieni huippaaminen on vain merkki siitä että reenaa kovaa. :thumbs:

no ei varmaan ole! se on merkki puutteesta/huonosta kehontilasta. ei maratoonarikkaan varmaan pyörtyile kesken juoksun ja jatka matkaa. tai ainakaan kovimmat juoksijat. johan se olis jo hullua.

KSENA sanoi:
no ei varmaan ole! se on merkki puutteesta/huonosta kehontilasta. ei maratoonarikkaan varmaan pyörtyile kesken juoksun ja jatka matkaa. tai ainakaan kovimmat juoksijat. johan se olis jo hullua.
No eihän tässä pyörtymisestä ollutkaan kyse, vaan pienestä huippaamisesta.
Mulla ainakin kyykky- ja mavesarjojen jälkeen aina vähän hutera olo. Sama homma jos käy rankalla lenkillä.

Tombba sanoi:
Mahtaakohan liittyä verensokeriin...
Usein, jos on tosi kova nälän tunne, esiintyy myös jonkin asteista aaltoilevaa huimausta...

Kyseessä oleva huippaus ei tule salilla. Vaan missä vaan milloin vaan. Yleensä silloin on myös kova nälän tunne

Se lenkin jälkeinen huimaus oli sen tuntosta niinku olis tasapainoelimet menny jotenki sekasin, salilla oleva huippaus on vähän erilaista, sihen liittyy enemmän heikotusta. Täti joka on lääkäri sano että se lenkin jälkeinen huippaus johtu verensokerin alenemisesta, ei mua ainakaan ole koskaan näläntunne huipannu..

ehkä se menee jossain vaiheessa ohi. mietin, että kauan oot kuntoillu? jos oot nyt lähiaikoina aloittanut, niin en yhtään ihmettele että huippaa, jos oot alkanu painaa täysiä. mutta muuten menisin lääkärille, jos olisin sinä

Salia oon harrastanu jo yli 6 vuotta mutta tota lenkkeilyä en oo tehny paljookaan. Hölkkäsin sellaset 5 km ja muuten tuntu et jaksaa ihan hyvin, saatto olla kuiteski vähän liikaa meikäläiselle pitkästä aikaa, kunto on muuten sellanen keskinkertanen. Tuskinpa täs nyt vakavammasta on kyse, ei viittis lääkäriinkään kummiskaan ton takia lähtä, täti on valitettavasti syöpälääkäri et en tiä tietääkö se mitään..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom