Verenpurkaumat putkirullauksen jälkeen ja treenistä

Hei pakkislaiset. En löytäny mitään samanlaista hommaa oikein mistään, joten tein oman threadin tälle. Tietääkö kukaan mistä mahtaisi johtua tällaiset verenpurkaumat selän lyhyen (alle 2min) putkirullailun ja "peanut-palloilun" jälkeen? Saman tyylisiä viiruja, mutta pidempiä tulee todella helposti esim. hackissa, pohjelaitteessa seisoen ja kyykystä esim. Voiko olla jotain vakavampaa, kun tulee noin nopeasti jo pienellä rullailulla?
IMG_20200531_015809__01.jpg

Tuskin mitään vakavampaa. Saat vaan näitä herkästi.
Mä saan kans herkästi mustelmia, hauikseen tulee mustelmat treenin jälkeen ym.
Tätä saattaa pahentaa jos syö omega 3. Mä taas saan jostain syystä mustelmia herkemmin kesällä. Mun mustelmat tulee aina raajoihin, torsoon ei niinkään.
Mulle tulee jo pienestä tällistä ruhje, joka leviää mustelmaksi.

Mulla on selkä aina ihan mustelmilla (sun kuva potenssiin viisi) rullailun jälkeen. Sama joka kerta kyykyn jälkeen pari päivää tangon kuva hartioissa. Ihan normisettiä.

Jos mitään kovaa painetta kuten rulla, tulee lihakseen, niin osalla vain tulee helpommin mustelmia. Mutta ei noita nyt pitäisi tulla keskelle selkää pohkeita tehdessä jos ei ole mitään kontaktia keskiselkään. Kyykyssä taas tanko jättää mustelmia. Mä sain kerran aivan tummanpunaiset rajut isot mustelmat lattiapenkistä tonne latsien ihan yläosaan.

Mulle fyssarit ovat sanoneet että porukka rullaa liian kovaa ja liian usein. Lihaskalvoissa pitää olla tietty jäykkyys. Malttia rullaukseenkin. Tarkoitus ei ole romuttaa kroppaa.

Back
Ylös Bottom