verenpurkauma suussa tms. ?

huomasin hetki sitten että on joku "möykky" suussa, katsoin peilistä ja siellä näytti olevan posken kohdalla n. 5mm halkaisijaltaan oleva musta möykky.
hmm. verenpurkauma tms?

se ei ole kipeä tms, mutta häiritsee nyt muuten vain mielenrauhaa.

Onko kenelläkään tietoa mikä mahtaa olla kyseessä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
samichan79 sanoi:
huomasin hetki sitten että on joku "möykky" suussa, katsoin peilistä ja siellä näytti olevan posken kohdalla n. 5mm halkaisijaltaan oleva musta möykky.
hmm. verenpurkauma tms?

se ei ole kipeä tms, mutta häiritsee nyt muuten vain mielenrauhaa.

Onko kenelläkään tietoa mikä mahtaa olla kyseessä?

Oletkos huomannu lähipäivinä että olisit purassut poskeas syödessäs. Mulla ainakin tulee möykky muutaman päivän kuluttua kun poskea purasen mutta niiden väristä en tiedä. Nämä laskeutuvat parissa päivässä.

tuota itsekkin mietin mutta jos näin on niin se on käynyt unessa.

aikaisemmin en vain ole huomannut että ne olisivat noin mustia

Luultavasti se ei ole mitään mutta kannattaa ehkä käydä näyttämässä hammaslääkärille, koska muutokset limakalvoilla eivät välttämättä ole hyvä juttu.
Tämä oli siis vaimon mielipide mikä työskentelee hammaslääkäri asemalla.

mulla on ainakin kerran ollu kans tollanen suussa.. se hävis ittestään tai sitte mä puristin paskeet ulos sieltä..ei voi muistaa

Mulla oli tommonen kerran, huolestuin ensin itsekin, mutta sitten otin hammastikun ja tökkäsin sillä sitä mustaa paukamaa. Veret purskahti sieltä paukamasta ulos ja sen jälkeen se koko paukama oikestaan hävis/parantui.

Free weight

Mulla nyt jo poistettu viisaudenhammas raapi poskea ja aiheutti tuollaisen mustan verihyytymä pussin. Ei siis mitään vakavaa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom