Verenpurkauma silmässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cemoto
  • Aloitettu Aloitettu
Voi olla, mutta riippuu ihan täysin siitä missä ovat. Olen nähnyt vekkuleita oireita olemattoman pienistä vuodoista ja taas vähän isompia lähesoireettomina.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi olla, mutta riippuu ihan täysin siitä missä ovat. Olen nähnyt vekkuleita oireita olemattoman pienistä vuodoista ja taas vähän isompia lähesoireettomina.

Se on kyllä mielenkiintoista kuinka vaihtelevasti aivojen vammautuminen vaikuttaa ihmiseen. Sodistahan on dokumentoitu näitä luoti pään läpi-juttujakin, joista on jääty henkiin. Luin yhdestäkin upseerista joka sai talvisodassa konekiväärin luodin kimmokkeen kalloonsa niin että aivot vähän tursusi reiästä ulkomaailmaan. Kaverit kuitenkin pisti rättiä päälle ja evakuoi hengittävän miehen. Jatkosodan lopulla sama jamppa oli sitten jo osittaisena invalidina esikuntatehtäviin siirretty (nimeä en nyt tähän hätään muista). Sitten toisaalta joku herneen kokoinen verenpurkauma aivoissa saattaa tappaa ihmisen... Elämä on ihmeellistä.

Otanpä tämän kanavan käyttöön. Mulla meni kans molemmat silmät ihan veriseksi ja nyt on vko aikaa. Oikeas alkaa näyttämään elonmerkkejä. ja näytti juuri tuon kuvan kaverilta. Onko silmien kipu normaalia tai onko muilla silmät kipuillut? Tulee "tuskainen viilto" kun nopeasti kääntää silmää esim oikeelta vasemmalle ja tuntuu että pää räjähtää....

itellä katkes suoni silmän sisällä kesken treenin --> näkö silmästä pois -> parani itsestään parissa vuodessa, Edelleen kirkkaalla ilmalla näössä harmaa "hyhmä" mihin jo tottunut. Ois voinut katketa suoni pahemmassakin paikassa. Toki silloin Vitutti kun näkö pois toisesta silmästä.

Mulla katkes verisuoni silmästä viime kesänä penkkiykköstä yrittäessä. No noushan se, mutta punaisen ja hieman sumeamman vasemman silmän sain palkinnoksi.

Parani parissa viikossa täydellisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom