Venyttelystä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä vuoden päästä oisi tarkoitus alkaa treenaamaan vapaaottelua.
Ja ehkä tulevaisuudessa kilpailla ,mikäli lahjoja löytyy.

Olen ollut pienestä pitäen erittäin nopea , mutta liikkuvuuteni on
äärimmäisen huono.

Kädet venyy hyvin , mutta jalat ja alaselkä on erittäin kankeat.

Miten alkaa lisämään venyvyyttä kamppailulajeja silmälläpitäen?

Salilla käyn 4 krt viikossa ja lentopalloa pelaan 2-3 krt viikossa.
Lenkkeilyä olen myös aloittelemassa.

Pistäkäähän vinkkejä!:)

Tahtoisin kysyä semmosta että: miksi vasta vuoden päästä? Eikö se olisi parempi alottaa heti jos meinaat skabaamaankin lähteä?

Hehe, jepp! Ja tästä sitten herää mun jatkokysymys :thumbs: Mikset vaihda tota lenttistä vaikka nyrkkeilyyn, potkunyrkkeilyyn, karateen tai vaikka taidoon ;)? Veikkaisin että kaikista on enemmän hyötyä vaparissa kun hyppysyötöstä :dance:

Ärsyttää , kun porukka aina laittaa englannin kielisiä artikkeleitä ja vastaavia.

Täytyy olla lähes täydellinen osaaminen että nuo voi lukea ja vielä ymmärtää asian.

Ärsyttää , kun porukka aina laittaa englannin kielisiä artikkeleitä ja vastaavia.

Täytyy olla lähes täydellinen osaaminen että nuo voi lukea ja vielä ymmärtää asian.

:offtopic: Kyllähän nuo nyt vähän vähemmälläkin tajuaa ja jossei tajua, niin senkun käyttää jotain kääntäjää ja iskee tekstiä sinne.

Benu: -Elä sano, se voi kuule yllättää vastustajan pahanpäiväisesti kun aloittaakin ottelun hyppysyötön kaltaisella avarilla päin näköä :)

"Hehe, jepp! Ja tästä sitten herää mun jatkokysymys Mikset vaihda tota lenttistä vaikka nyrkkeilyyn, potkunyrkkeilyyn, karateen tai vaikka taidoon ? Veikkaisin että kaikista on enemmän hyötyä vaparissa kun hyppysyötöstä"

Ossi: -Kurkkaappa tuolta lihashuolto puolelta se venyttely opas läpi, siinä löytyy hyviä vinkkejä ihan selvällä suomen kielellä. Kannattaa etsiä tietoa myös hakusanalla "dynaaminen venyttely".

Benu: -Elä sano, se voi kuule yllättää vastustajan pahanpäiväisesti kun aloittaakin ottelun hyppysyötön kaltaisella avarilla päin näköä :)

"Hehe, jepp! Ja tästä sitten herää mun jatkokysymys Mikset vaihda tota lenttistä vaikka nyrkkeilyyn, potkunyrkkeilyyn, karateen tai vaikka taidoon ? Veikkaisin että kaikista on enemmän hyötyä vaparissa kun hyppysyötöstä"

Ossi: -Kurkkaappa tuolta lihashuolto puolelta se venyttely opas läpi, siinä löytyy hyviä vinkkejä ihan selvällä suomen kielellä. Kannattaa etsiä tietoa myös hakusanalla "dynaaminen venyttely".

Hehe, se on totta... Voittihan Kawajirikin hyppypolvella. Tainnut harrastaa line-dancinkiä joskus :jahas::hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom