Venyttely olkapäille+treeni ohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

del32157754

Banned
Elikkäs..Mikä olis hyvä liike olkapäitten venyttelyyn..En meinaa millään saada tuntumaan olkapäissä venytystä..Ja sit varsinkin JTO:lle kysymys uudesta treeni ohjelmastani..Eli Leuanveto on päälaji ja sit bodaus vasta kakkosena..Mut kuitenkin,kolme kertaa viikossa treenaan

Ma:Leuat,Rinta,Olkapäät,Epäkkäät,Vatsa
Ke:Leuat,Selkä,Hauis,Kyynärät,Vatsa
Pe:Leuat,Jalat,Ojentaja,Vatsat

2 Liikettä per lihasryhmä ja 2x10-12 Toistoa..

Miltäs näyttää JTO..Ei kai Leuka tulokset kärsi liikaa..:thumbs:

Olkapään keskilohkoa on kai aika vaikea venyttää mitenkään kunnolla... Täältä löytyy jotain, lähinnä ehkä nuo venyttää etu- ja takaolkapäätä. http://www.exrx.net/Lists/ExList/ShouldWt.html.

Tämä kannattaa todella tsekata ja lukea. Se takakapselin venytys on suorastaan mahtava ja ehkäisee tulevaisuuden olkapäävammoja. Fysioterapeuttikin neuvoi minua tekemään tuota venytystä kun olen tässä olkapää leikkaukseen menossa viikon päästä.

Corpral-03 sanoi:
Eli Leuanveto on päälaji ja sit bodaus vasta kakkosena..Mut kuitenkin,kolme kertaa viikossa treenaan
Ei kai Leuka tulokset kärsi liikaa..:thumbs:

No ylimääräinen massa on aina pois leuista. Eli tuo muu ohjelma on selvästi massaa lisäävää ja tulokset siitä kärsii jos leuanveto on ykköslaji.

Lapo sanoi:
Tämä kannattaa todella tsekata ja lukea. Se takakapselin venytys on suorastaan mahtava ja ehkäisee tulevaisuuden olkapäävammoja. Fysioterapeuttikin neuvoi minua tekemään tuota venytystä kun olen tässä olkapää leikkaukseen menossa viikon päästä.
Jumankauta että on itsekäs tyyppi kun on pimittäny vaan omana tietonaan tommosta venytystä;) Tuntu aivan mahtavalta venytykseltä:thumbs:

Lapo sanoi:

Tolla mallilla mikä venyttelee on ehkä maailman pienimmät pohkeet. Kattokaa oikeesti sitä lat-venytys-kuvaa. Taitaa olla rhp.

Back
Ylös Bottom