Venumin shortseja Helsingistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zfg
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen sanonut ennenkin mutta aina GB:llä treenatessa huvitti vapaaottelun peruskurssilaiset kun kaikki kamat oli niin viimisen päälle jo ekalla tunnilla. Toisten lajien peruskurssilaiset kyllä uskaltautuivat verkkareissakin... :)

Olen sanonut ennenkin mutta aina GB:llä treenatessa huvitti vapaaottelun peruskurssilaiset kun kaikki kamat oli niin viimisen päälle jo ekalla tunnilla. Toisten lajien peruskurssilaiset kyllä uskaltautuivat verkkareissakin... :)

Mistä tiedät kuinka kokenut kamppailu-urheilja topikin aloittaja on? Ja vaikka oliski menossa peruskurssille ni en tajuu et miten tää liittyy mihinkää?

onhan se ihan huvittavaa mut ei liity tähän nyt mitenkää.

Parempi se vain on, että on mahdollisimman pian asianmukaiset varusteet. Mukavampaa ja turvallisempaa itselle ja kanssatreenaajille.

Itse tilasin omat Venumit GoFitness.fi sivustolta. Heillä myös liike Helsingissä töölön alueella.
Kannattaa soittaa ja kysyä valikoimaa. Valikoimasta vain osa esillä mutta hoitivat ainakin minulle mieleiseni mallit.
Tuolta tosiaan sain ja palvelu toimi moitteetta. Itsekkin aloittelija MMA:ssa mutta mielummin reenailen kunnon kledjuilla kuin kolmiraitaverkkareissa :D

Mistä tiedät kuinka kokenut kamppailu-urheilja topikin aloittaja on? Ja vaikka oliski menossa peruskurssille ni en tajuu et miten tää liittyy mihinkää?

En tiedäkään, eikä liitykään. Tuo oli tuollaista muutaman kaljan jälkeistä asiatonta muka hauskaa piruilua, johon usein sorrun, ja siitä aloittajalle pahoitteluni.

Asiaan johti se että oma suhtautumiseni treenaamiseen on astetta "askeettisempi" siinä mielessä, ettei koskaan ole ole shortsien yms. merkit niin kiinnostaneet, ainoastaan hanskojen, kenkien yms.

"Asiaan johti se että oma suhtautumiseni treenaamiseen on astetta "askeettisempi" siinä mielessä, ettei koskaan ole ole shortsien yms. merkit niin kiinnostaneet, ainoastaan hanskojen, kenkien yms."

Tuohan se tärkein pointi lienee, että hanskat ja suojavarusteet ovat kunnossa. Omat Fairtexin hanskat istuvat edelleen oikein hyvin kätöseen ja nuo on ollu perus sparrailussa ja tekniikkatreeneissä lähemmäs 5v käytössä. Laadusta kannattaa maksaa! MIkäli tässä lähiaikoina kuitenkin tulee hanskat päivitettyä, mitä mieltä olette toptenin tuotteista? Toi gofitness myy fairtexia mutta toisaalta tekisi mieli kokeilla jotain uutta. Kokemuksia?

En tiedäkään, eikä liitykään. Tuo oli tuollaista muutaman kaljan jälkeistä asiatonta muka hauskaa piruilua, johon usein sorrun, ja siitä aloittajalle pahoitteluni.

Asiaan johti se että oma suhtautumiseni treenaamiseen on astetta "askeettisempi" siinä mielessä, ettei koskaan ole ole shortsien yms. merkit niin kiinnostaneet, ainoastaan hanskojen, kenkien yms.

Ymmärrän!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Parempi se vain on, että on mahdollisimman pian asianmukaiset varusteet. Mukavampaa ja turvallisempaa itselle ja kanssatreenaajille.

jep itellä BJJ:ssä peruskurssilla väänty varvas jos toinenkin kun kaverilla ollu ylilöysät collarit jalassa. jää hikisenä aika hyvin kiinni.

Kyllähän nuo kunnon shortsit ovat hyvät olla olemassa. Jossain perusverkkarissa tai shortsissa on helposti jotain vetoketjutaskua tai vetoketjua lahkeen suussa ym. Olen muutaman melko mukavan naarmun niistä saanut joskus. Samoin nuo tarttumiset taskuihin ym. eivät ole kivoja.

Ja onhan nyt kunnon shortseissa hyvä fiilis treenata! Ei kannata aliarvoida hyvän fiiliksen tärkeyttä!

Back
Ylös Bottom