Venum vaatteet!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkos kellään venumin muita vaatteita, esim. tpaitoja tai huppareita. Mua mietityttää noi kokoasiat niissä myös, pähkäilen kovasti s ja m koon välillä, eikä viittis tilata ulkomailta ku sitten vaihtaminen menee paljon vaikeammaks. Eli onko normikoot vai vähän väljemmät vai pienemmät?

Itsellä venumin Gi ja shortsit ja molemmat vaikuttaa aika normi kokoilta, jos sulla normaaleista vaatteista menee M niin sitten menee kyllä venumistakin.

Ostin nelisen kuukautta sitten Venumin sortsit. Noh, ne repes tuossa vähän aikaa sitten painisparreissa. Materiaali tuntuu heikommalta, kuin esimerkiksi Tapoutin sortseissani.
Kerroinpahan kokemuksiani :) Itse en ainakaan osta Venumia enää.

Mulla nyt kestänyt Venumin shortsit reilu 10 kuukautta vaparissa / painissa.

^ Mitä kokoa yleensä käytät shortseissa/housuissa? Todennäköisesti Venumeista riittää pykälää pienempi. Tai jos luulet kasvavasi vielä niin sitten se nykyinen normaali kokosi, siinä todennäköisesti on kasvunvaraa. (Ks. viestit #17 ja #18.)

Hei!

Vielä näiden Venumien kokojen kanssa. Olen kokoa 185/63, vyötäröltä n. 78cm, ja olen varmaan ostamassa näitä shortseja http://www.gofitness.fi/venum_classic_light_fight_short_20. Tämän taulukon mukaan http://www.venumfight.com/reseller/magento/short-engsmall2.jpg minulle pitäisi mennä koko XS, mutta ajattelin, että kun vielä kasvan niin menisikö tuo S koko vai meneekö liian isoksi?

Itsellä on Venumin shortsit, ja shortsit kokoa S. Olisi kuitenkin pitänyt ostaa koko XS, koska nuo S koon shortsit ovat lahkeen pituudeltaan sopivat mutta lantiosta aivan liian isot, jonka takia olenkin joutunut hieman muokkaamaan niitä. Olet 185/63 kokoinen, itse olen 20 cm lyhyempi mutta pari kiloa painavampi, vyötärö tällä hetkellä noin 78 cm eli samaa luokkaa ja lantio 86 cm. Eli todennäköisesti Venumin XS koko olisin sulle lantiolta sopiva mutta muuten jäisi lyhyeksi mutta haitanneeko tuo mitään, tuskin jalkojen liikkuvuuteen vaikuttaa. Toisaalta lahkeen pituus riippuu shortseistakin, esim. emännällä on S koon pitempilahkeiset shortsit jotka ovat minulle liian isot kaikin puolin (Eli tuommoiset pitempilahkeiset shortsit kokoa XS voisi olla sulle sopivat). Omalla kokemuksella noissa Venumeissa on koko aika reilusti mitoitettu eli mielummin ottaa sen pienemmän kuin normaali vaatteiden koon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Shortsit ovat justiin polven yläpuolelle. Hankala löytää näin pitkälle polven ylittäviä shortseja. Onko muuten MMAssa jotain sääntöä housujen pituuksista?

Suositut

Back
Ylös Bottom