Venum vaatteet!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro,

Mistä voi ostaa Venum vaatteet (esim. shortsit ja paidat)? Huomasin Cage 10:ssä että jotkut ottelijat käytti niitä. Merkki kuulemma brasseista, mutta onko suomessa ainuttakaan maahantuoja, vielä?

/PG

www.budoshop.fi tosiaan myy Venum tuotteita itse käytän tota tavaraa paidoista shortseihin, treenikamat ok ja ollut kyseiseen merkkiin tyytyväinen.
Tosin Cagessa mulla ei shortseja ollu mutta muuta kyllä Venumilta :thumbs:

Budo shop on mun käsittääkseni ainoa paikka mistä Venumia saa suomesta tilattua. Hyvää kamaa, ite käytän noita shortseja.

Meni kerran aika kauan kun tilasin budoshopista mutta kuitenkin tavarat tulivat perille. Venumin shortseista tykkään tosi paljon. Keveät ja mukavat. Melkeen ku gräpläis alasti! :dance:

Melkeen ku gräpläis alasti! :dance:

Se on kyllä semmonen elämys joka pistää hymyn huulille... :hyvä: Itellä vielä yhdet Venumin shortsit ratkennu haarojen välistä, pitänee kokeilla joku kerta ottaa ilman kalsareita :dance: (munareita en muutenkaan käytä...)

Ja kysynpä nyt itsekin: Onko suomessa Bad Boy maahantuojia ollenkaan? Jos ei, niin mikä olisi maantieteellisesti lähin verkkokauppa? (mahd. pienet toimituskulut mielessä :) )

Edit: Itse en ainakaan löydä googlettamalla mutta jos nyt joku teistä kuitenkin tietää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuossa pari viestiä ylempänä olevasta verkkokaupasta löytää ainakin parit shortsis ko. merkiltä.

Ite tuli tilattua tuolta holtzista muutamat venumin tekstiilit kun olivat niin hienoja. Tulivat kyllä nopeesti ja olivat laatukamaa. :hyvä:

up up.

osaisko joku heittää suuntaa antavaa cm-määrää noitten venum shortsien vyötärönympäryksästä, koosta M & L.

MMAuniverse.com mukaan:
Venum
Small: 30" - 32"
Medium: 32" - 34"
Large: 34" - 36"
X-Large: 36" - 38"

ja mmaapparel.co.uk mukaan :
S - 31" to 32"
M - 33"
L - 34" to 35"
XL - 36" to 37"
varmaan ite osaat noi sit vaihtaa sentteihin jos tarve.

Itse valitsin näiden kokojen mukaan omat Venumit ja hyvät on:
x-small= 75-80cm
small= 80-84cm
medium= 85-90cm
large= 91-95cm
x-large= 96-100cm
xx-large= 101-105cm

Shortseista sen verran, että hyvät on ja tilaan varmasti toiset kevään aikana.

mistä ostit venumisi?
Oon ite katellu kanssa mutta kun tarvitsisin XS koon niin ei löydy jokapaikasta. Holtz:ssa ei ollut ja budoshop ei ole vastannut tilaukseeni mitenkään vaikka tekemäni tilaus on tehty päiviä sitten joten en taida heiltä tilata vaikka sieltä köytyisikin

up up.

osaisko joku heittää suuntaa antavaa cm-määrää noitten venum shortsien vyötärönympäryksästä, koosta M & L.
Aika reilu mitoitus on. Normaalikokoni on L mutta Venumin L-kokoiset olivat niin isot ettei meinanneet jalassa pysyä, M-koko sopi tismalleen vaikka tuon senttitaulukon perusteella "pitäisi" olla pienet.

mistä ostit venumisi?
Oon ite katellu kanssa mutta kun tarvitsisin XS koon niin ei löydy jokapaikasta. Holtz:ssa ei ollut ja budoshop ei ole vastannut tilaukseeni mitenkään vaikka tekemäni tilaus on tehty päiviä sitten joten en taida heiltä tilata vaikka sieltä löytyisikin
Itse olin tilaamassa Budoshopista, mutta tiedusteluihin vastailu kesti niin kauan että tilasin ihan ruotsista asti. 6 päivää kesti tilauksesta kaman saapumiseen, ja tilauspäivä oli lauantai-ilta. Osoite:
http://www.jabb.se/Shop/Index.php?sLang=LangEng
Todella laaja valikoima, ja näkyy myös tämän hetkinen varastotilanne mikä on mun mielestä plussaa. Ovat myös aika aktiivisia informoimaan jos on ongelmia tilauksessa.

Sellainen huomio että jos valuuttakurssien mukaan mennää niin hinnat ovat halvimmat kun annat olla kruunuissa ihan tilatessakin. En siis tiedä veloittavatko euroina luottokortilta jos ne valitset, mutta kruunuiks voi jättää ja pankki itse sitten laskee. Voi olla että ei ole väliä mitä valuuttaa käytetään selatessa hintoja, mutta jos on niin tulee takkiin jos vaihdat valuutaksi eurot :)
Aika reilu mitoitus on. Normaalikokoni on L mutta Venumin L-kokoiset olivat niin isot ettei meinanneet jalassa pysyä, M-koko sopi tismalleen vaikka tuon senttitaulukon perusteella "pitäisi" olla pienet.
On aika reiluja kokoja kyllä, omat L-koon shortsit itse mitattuna ovat ~96cm kun tarrat on "keskitetty".

Tilasin ite budoshopista joskus viime vuoden puolella, kesti 1,5kk saapua :D Ja muutenkin vähän puutteelliset tiedot tuolla sivulla.. Mut tulipahan kumminkin ja hyvää tavaraa.

Onkos kellään venumin muita vaatteita, esim. tpaitoja tai huppareita. Mua mietityttää noi kokoasiat niissä myös, pähkäilen kovasti s ja m koon välillä, eikä viittis tilata ulkomailta ku sitten vaihtaminen menee paljon vaikeammaks. Eli onko normikoot vai vähän väljemmät vai pienemmät?

Suositut

Back
Ylös Bottom