Venäjän mestari Alexei Shabunia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Miks noilla itä-äijillä on aina ihan vitun hullut olkapäät? :D Joku mystinen reeni menetelmä? Joku evolutiivinen sopeuma? Ryssät tehoo olkapäihin? Was?

Kekkonen olkapäät tuolla äijällä on ihan omaa luokkaa!!:hyper:
Rinta on aika pieni, mutta nuo olkapäät ovat minusta vuosia edellä noista muista lihoista, jalatkin ovat mukavan muotoiset. Kyllähän nuo naapuritkin osaa kehoa "rankentaa", tosin kun olin venäjällä niin heidän ruokailu tottumuksensa oli aika paha, liian paljon rasvaa..

NGV sanoi:
Kekkonen olkapäät tuolla äijällä on ihan omaa luokkaa!!:hyper:
Rinta on aika pieni, mutta nuo olkapäät ovat minusta vuosia edellä noista muista lihoista, jalatkin ovat mukavan muotoiset. Kyllähän nuo naapuritkin osaa kehoa "rankentaa", tosin kun olin venäjällä niin heidän ruokailu tottumuksensa oli aika paha, liian paljon rasvaa..

Eipä jenkkilässäkään kovin terveellisesti syödä ja silti Ronsteri on 8xMr Olympia;)
Onkohan tuolla äijällä ollut jotain loukkaantumisia rinnan kans kun on tosiaan aika paljon jäljessä olkapäitä.

Mik99 sanoi:
Sinällään hauska lause. Tosta voisi päätellä että Fedorov olisi saavuttanut paljonkin bodymaailmassa. :rolleyes:
jep..mun silmään paljon mukavampi malli ku fedorovilla. lihassa fedorov kuitenkin vielä veisi.

Jep jep, ovat Fedorovin hehkuttajat olleet viime aikoina hiljaa..
Olen ennenkin ihmetellyt, miten entisen Neuvostoliiton maat voivat puskea sellaisen määrän kovia amatööritykkejä joka vuosi, mutta ammattilaispuolella on sitten täysin hiljaista. Turha ainakaan Fedorovin (tämän vuoden Olympiassa) tapauksessa syyttää jenkkien kotiinpäin vetämistä tai ryssävihaa.
Uskon, ettei tämä Shabuniakaan koskaan kärkisijoille ammattilaiskehissä yllä. Kovahan mies toki on, muttei kokonaisuutena mikään huippu. Esimerkiksi tuplahauiksissa takaa ja edestä on kyllä kovasti eroa.
..ja ammattilaiseksi päästessään mies eikun huononee, lyödäänkö vetoa?

Noh, Fedorovin ensimmäinen olympia ei mennyt hyvin, mutta kenellä sitten on? Viimeisen 15 vuoden aikana vain Dorian Yates, Kevin Levrone, Flex Wheeler, Chris Cormier, Lee Priest ja pyyhepoika Paul Dillet ovat päässeet ensimmäisessä olympiassaan top-6:seen. Katsotaan muutaman vuoden päästä, mitä Fedorov on saannut aikaan ja tuomitaan sitten.

Back
Ylös Bottom