Venäjä

Hard Justice

Dirdy birdy
Onko kukaan käynyt Venäjällä reissaamaassa muualla kuin Moskovassa, Pietarissa tai Viipurissa? Nämä kaupungit tuntuvat olevan yleisimmät matkakohteet, mutta kiinnostaisi mitä nähtävää tämä suurvaltio tarjoaa näiden kohteiden ulkopuolella? Onko Uralin toisella puolella mitään erityisen kivaa nähtävää?
Trans-Siperian rautatie taitaa myös olla aika suosittu. Onko kukaan matkannut sitä pitkin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä olen ollut Murmanskissa. Siten että Pietarista lähettiin Lantikalla ja roiskittiin menemään Karjalaa pitkin Murmanskiin. Melkosen mukavaa hommaa ja ens kesänä suunnataan sitten vielä pitemmälle. Tossa Karjalan kylissä on ihan kiva hengailla, melkonen meno iltasin kuppiloissa ja muutenkin aikamoisen kirjavaa väkeä siellä.

Joo tullu heitettyä tuo trans-mongolia pätkä ku mongoliaan olin menossa. Reitti meni pietari, jekaterinburg, irkutsk ->mongoliaan.
Suosittelen jos esim joku on menossa kiinaan tai minne vaan sinne päin. Päräyttävät maisemat ja hienoja puutalo kaupunkia.

Minä olen käynyt Viipurissa. Paska paikka. En mene uudestaan. Maailman parhaat kaupungit ovat New York , Miami , Memphis, L.A. jne.......

G.G.:

Yksien viipurikännien perusteella kannattaakin määritellä 17 075 400 neliökm:n kokoinen valtio.
Hienoa kuitenkin, että olet löytänyt ikiomat lempikaupunkisi.

Oi Viipuri, nuo mahtavat Monrepon puiston tammilehdot ja Berry-baarin kulmien hampaattomat hepatiittihuorat. Sellanen ol' Viipuri, sellanen ol' Viipuri, karjalaisten kaupunki!

Viipurihan oli hieno kaupunki. Perinteisellä ryssämoraalilla on tosin onnistuttu sekin pilaamaan :( Siinä Druzhba-hotelissa on tullu yövyttyä jossus aikanaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom