Veikkausvoitot (onko osunut kohdalle?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja voda
  • Aloitettu Aloitettu
Lotosta sain yhdellä rivillä 3 viikkoa peräkkäin voiton:

vko 1: 4 oikein
vko 2: 5 oikein
vko 3: 4 oikein

...no tuon jälkeen ei sitten tullutkaan moneen vuoteen mitään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-98 fudiksen MM-kisojen aikaan sain faijaltani satasen pelirahaa. Pistin koko summan viisaana 12-vuotiaana Ranskalle voittajavetoon, ja summa taisi sitten viisin-kuusinkertaistua (?), mutta joka tapauksessa ihan kivasti summa suureni. Vieläkin mun suurin voitto.

Veli muuten vetäs tänä talvena yli 200 euroa pitkävedosta. Heitti läpällä euron lapun täyteen kohteita, ja aika hyvä oli tulos. :hyper:

Tässä kuussa tullut 1500e

Mutta mennyt 1450e..
Joten eipä tässä olla paljon rikastuttu :)

Paras yksittäinen voitto on tainnut olla reilu 1200 euroa.

Btw kannattaa lotossakin funtsia niitä pelatuimmuusprosentteja..esim. 1,2,3,4,5,6,7 rivillä osuus päävoitosta seitsemän oikein rivillä on alle tonnin, jotta eipä siinä eläkkeelle siirrytä :D

Toissa kierroksella viikinglotosta 26 euroo :)
Olen tehnyt tilin tonne veikkauksen sivuille ja aikoinaan 20euroo aluks sinne pistin. Vieläkin samoilla rahoilla pelailen, tulee aina sillon tällön jotain pieniä voittoja. Koskaan en oo kuitenkaan rahaa siltä tililtä pois ottanut, et ei sillai tienaamaan ole päässyt :)

Markka-aikaan voitin kerran Monivedossa 1360 markkaa.
Tosin sijoitinkin 64 FIM.

Muuten ainoastaan pieniä sekä kuppaisia voittoja.
Juu, ja Ässä Arvasta 500 eetua, se teki gutaa,
olin ihan saatanan PA silloin, tuli erittäin tarpeeseen.

Viime sunnuntaina nukuin F1-vedon pommiin, piti herätä kasilta, heräsin yheltätoista, menetin 302 euroa. Melko kalliit koisimiset.

Pettyneenä sijoitin formuloille varaamani veikkausrahat ampumahiihtoon, vaikken lajista mitää ymmärräkään. Senhän tietää, miten siinä hommassa kävi.

Suunnilleen joka kuukausi pitää laittaa pelitilille 100 euroa,ne menee lähinnä vakioon ja pitkävetoon.
Lotossa ja vikinglotossa on koko ajan yksi rivi kestona.29.12 2005 tuli viking istä 16450.60 euroa (5+1 oikein).
2003 kimppavakiosta 314 euroa ja markka-aikana 1750 mk samoin kimpassa.
V.78 vakiossa kaikki oikein, kun riviin tuli 11 ykköstä ja yksi kakkonen.Rahaa tuli alle satanen ,kuitti on vielä tallella,ei vaan löytynyt tähän hätään.

Itse veikkaan harvemmin, lähinnä erilaisten arvokisojen aikaan suuntaan veikkauksen pisteisiin. Osittain varmasti tämänkin johdosta isommat voitot ovat osanneet kiertää minut. Yksi voitto on kuitenkin jäänyt mieleeni, se oli viime jalkapallon-EM-kisoista joissa laitoin Kreikan voittamaan (lisäksi lapussa oli Italia ja Espanja, "varmoina kohteina isommalla panoksella") mestaruuden. Voittoa tuli muistaakseni ~100€ euron panoksella. Arvokkaan tästä voitosta tekivät kuitenkin kaverini, jotka koko kisojen ajan muistivat "kehua" minua siitä, kun olin heittänyt euroni täysin hukkaan "luottaessani" Kreikkaan. :D

Viikonloppuna Vakiossa haravalla hiukan taskurahaa. 11 -oikein siitä löytyi, mutta harmittamaan jäi, kun kiireessä oli lappuun jäänyt yksi selkeä virhe, joka olis ollu ihan otettavissa. Saakeli, kun oli kiire kauppaan, eikä kerinny riittävän hyvin lappua suunnittelemaan. Olis ollu ihan kivasti rahaa tarjolla viikonlopun kierroksella.

Vissiin tuolla kerran 11- ja kerran 10-oikein tuloksella tulee hiukan päälle 440€. Harmittavan lähelle tosin jäi isot rahat. No, tähän tilanteeseen kuitenkin tuo neljäsataakin on arvaamattoman tärkeä.

Taitaa olla toiseksi paras tulokseni vakiosta, en nyt ole ihan satavarma. 13-oikeinkin on saatu, mutta naurettavan helpoilla kierroksilla, jolloin jaettavaa ei paljoa tullut.

300€ lätkä-monivedosta, suurin voitto.
Lähellä oli 7v sitten voitto, olikohan päivän pari tai jotain. Tein siinä sitten jonkunlaisen järjestelmän valiten hevoset nimen hauskuuden mukaan. Loppusummaksi tuli muutamia kymmeniä mk kun sitten tajuttiin, että tytölle täytyy saada vaippoja, jouduin yhden hepan jättämään pois. Jätin pois numerolla 12 ravanneen Cassandra Bobin...lapulla olisi voittanut 12 000mk Vieläkin mahanpohjasta vääntää kun tätä kirjoittaa :)

SerialLoser sanoi:
Muuten ainoastaan pieniä sekä kuppaisia voittoja.
Juu, ja Ässä Arvasta 500 eetua, se teki gutaa,
olin ihan saatanan PA silloin, tuli erittäin tarpeeseen.

Juuri silloinahan se on oikein pelata uhkapelejä...

PekkaSS sanoi:
Mä voitin joskus 82 markkaa tulosvedosta. Kanada-Itävalta 5-1. Vuosi tais olla -98...

No tuohan oli oikea JACKPOTTI, kyllä se on noin tarkkaan syytäkin muistaa lol

Mooooonta kertaa ollut kenossa yhden numeron päässä tuollaiset 200-500€ voitot...mutta ei kuitenkaan mitään isompia voittoja ole kohdalle sattunut.

Suositut

Back
Ylös Bottom