Veikkausketju

Ikä
35
Mitä pelejä porukka pelaa? Itse tykkään pelata pitkävetoa ja V-pelejä ( raveja) pääosin. Joskus myös tulosveto kuuluu pelattaviin peleihin mulla.

Innostuksen tämmöseen ketjuun sain tänään kun 1500 euroa meni sivusuun V-5:ssa. Viimeisessä lähdössä oma hevonen (lähdön suursuosikki) johti ja näytti voittavan, mutta takaa tuli viimeisellä 100:lla metrillä kaksikin hevosta. Ja eikun lappu roskiin. Tämmöstä tällä kertaa. :D

Eli tähän ketjuun porukka vois laitella omia tulevia pelejään ja vihjeitä yms.

Huomennä tällä tavalla ajattelin pitkävedon laittaa eurolla:

Torstai 8.12.2005 1 X 2
18:25 28 Kärpät - Tappara 1,70 4,15 3,25
29 Lukko - Kalpa 1,25 5,50 6,45

Kärpät - Tappara 2
Lukko- KalPa 2

KalPalla on selkeä ylikerroin. Kärpät on pelannu viimeiset kolme matsi päin pyllyä, kun taas Tappara on hyvässä "jouluvireessä". Koitetaan eurolla hyvän kertoimen vuoksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuleehan tuota joskus tulosvetoja, monivetoja, pitkävetoja, vakioita väännettyä. Joskus omasta päästä, ja joskus kattelen vähän mitä muut pistää. Esim. ylikertoimen foorumista saa aikasta hyviä vinkkejä.

Ennen tuli tuota urheiluvedonlyöntiä harrastettua enemmänkin, nykyään rahapeleihini (ei ole uhkapeli!) lukeutuu lähinnä Pokeri. Pokerissa on se hyvä puoli, ettei se ole enää vähään aikaan maksanut mitään.. :D

Sieltä tyhmemmästä päästä löytyy sitten ne helvetin pelikoneet (joiden pelaamista olen tosin onnistunut radikaalisti vähentämään lopettamalla käteisen rahan käytön), sekä kännissä baarissa Blackjack (RAY:n paskoilla baari-säännöillä). :david:

kisskiss sanoi:
Innostuksen tämmöseen ketjuun sain tänään kun 1500 euroa meni sivusuun V-5:ssa. Viimeisessä lähdössä oma hevonen (lähdön suursuosikki) johti ja näytti voittavan, mutta takaa tuli viimeisellä 100:lla metrillä kaksikin hevosta. Ja eikun lappu roskiin. Tämmöstä tällä kertaa. :D
Niin paitsi että jos se sun suursuosikki olis ton lähdön voittanu niin tuskin olis paria sataa enempää ollu rivin arvo, nimittäin viimesen lähdön voittajahevosella kerroin 34 ja risat. :)

Njoo.. nää rahapelit on sellanen asia, mihin itellä on menny varmasti tuhansia markkoja ja euroja elämäni aikana ku oon pikkupojasta asti pelannu kaikkia mahdollisia rahapelejä (Veikkauksen taitopelejä, toton pelejä ja pelikoneita enimmäkseen ) erittäin tyhmästi ja liian suurella riskillä ja panoksella ku ei oo tienny mistään mitään.

Noita taitopelejä pystyis pelata jäämättä hirveesti häviölle pelaamalla monelle vedonlyöntiyhtiölle ja etsimällä parhaat ylikertoimet. Ite vaan tulee enimmäkseen pelattua liian montaa kohdetta samaan lappuun (iso kerroin houkuttaa ;) ) ja omaan budjettiin nähden liian suurella panoksella.

Veikkauksen moniveto on hyvä peli, siinä saattaa päästä kohtalaisen isoihinkin rahoihin joskus käsiksi. Sitä tuleekin nykyään enimmäkseen pelattua. Joku aika sitte sain 3 monivetoa putkeen kiinni, ei mitään ihmeellisiä kertoimia ollu, mutta kyllä niistä jonkun verran massia tuli :)

Todella suuret voitot on oon onnistunu välttämään, vaikka monesti on jääny suurikertoiminen moniveto maalin päähän, se jos mikä vituttaa :curs: Suurimmat yksittäiset voitot on joitain tuhansia markkoja markka-aikana ja 5-600 euroa euroaikana.

Veikkaukselle tulee naulattua lähinnä monivetoja ja vakiota joskus tulosvetoakin.

Ns. pitkävedot sitten pelaan ulkomaalaisille bookkereille.
Todelliset suurvoitot olen onnistunut kiertämään, mutta viime vuodet ollaan sentään menty edes vähän plussan puolella. Hauska harrastus.

Futisvakiota tulee pelattua viikottain íhan perussarake systeemillä mennään, aina välillä tulee pelattua myös pitkävetoa, nykyään tosin harvemmin.
suurimmat voitot taitaa olla vakiosta joku 100e ja pitkävedosta n.20e eli ei mitään ihmeellistä.

Mitäs nuo kaikki ulkomaalaiset bookkerit on ja mitä häh?
Veikkaaminen on kyllä ihan kivaa touhua ja baarissa tulee aina pelailtua Black Jackiakin.

Jep " 1x2" pelataan paffilla mikäli joskus tekee maata mullistavia voittoja pelikoneita pelaamalla. Paremmat kertoimet ku veikkauksella ja onhan se jännää ku ziigaa matsia ja on vedot siinä tikattuna.

Joo pitkävetoo tulee pelattua, pienillä panoksilla ja lähinnä sm-liigaa. Omat merkit tänään:

Kärpät - Tappara 2
Lukko- KalPa x

Timbe sanoi:
Ite vaan tulee enimmäkseen pelattua liian montaa kohdetta samaan lappuun (iso kerroin houkuttaa ;) )
Jep, mulla oli aiemmin samaa vikaa. Opettelin sitten tuosta tietoisesti pois. Vieläkin tosin tuntuu kertoimet jäävän liian pieniksi. Noh, nykyään tulee joskus jotain sentään takaisinkin päin...

Timbe sanoi:
Niin paitsi että jos se sun suursuosikki olis ton lähdön voittanu niin tuskin olis paria sataa enempää ollu rivin arvo, nimittäin viimesen lähdön voittajahevosella kerroin 34 ja risat. :)

Joo huomasin aamulla että olin kirjotellu vitutuksissani päin helvettiä. Mulla tosin oli neljä hevosta tässä lähdössä. Voitto suursuosikille olisi kai nostanu arvon jonnekin reiluun 100 e:hen, mutta jos omat "yllätyshevoseni" olisivat voittaneet, niin raha olisi voinut olla isompikin. :D

Itse en pelaa juurikaan muuta kuin pitkävetoa. Just kävin hakemassa ''varmaa pikku rahaa'' seuraavilla veikkauksilla:

JYP - Blues 2
Lukko - Kalpa 1
Pelicans - Jokerit 2

Panos 2e ja yhteiskerroin 5.29 :jahas: no, ihan sama kuhan jotain tulis.

tupacalle sanoi:
Itse en pelaa juurikaan muuta kuin pitkävetoa. Just kävin hakemassa ''varmaa pikku rahaa'' seuraavilla veikkauksilla:

JYP - Blues 2
Lukko - Kalpa 1
Pelicans - Jokerit 2

Hetkinen, eihän sulla ole edes ikää pelata..

;)

tupacalle sanoi:

JYP - Blues 2
Lukko - Kalpa 1
Pelicans - Jokerit 2

En väitä olevani pitkäveto expertti ja rahaa menee veikkauksen peleihin siinä kuin muillakin mutta tässä on mielestäni tyyppiesimerkki miten EI kannata pelata.
Perustelut:

1.Nykyinen pitkäveto systeemi mahdollistaa single vetoja ja jollei singlenä niin tuplia. Kolmen ottelun osuminen on selkeästi epätodennäköisempää.

2.Lukolla on niin pieni kerroin että on jo "matemaattisesti" mahdotonta voittaa "pitkässäjuoksussa".

Kyllä, nämä ideat on erään suomalaisen vedonlyöntineuvonnan vinkkejä. Itse en niitä maksullisia palveluja käytä, mutta perusperiaatteet niiltä sai ilmaiseksi ja on ihan ok.

Omat vedot tälle päivälle:

Singlenä Kärpät-Tappara X
Singlenä Kärpät-Tappara 2

Tupla:
Pittsbrugh-Minnesota 1
Liverpool- Middlesbrouh 1

tuleehan tota itsekin toisinaan pelailtua..varsinkin vapaatunneilla on niin kiva ruokkia sitä värikästä konetta :) ...vielä kun sieltä joskus jotain tulisikin :curs:

mutta eniveis sitä vaan tulin sanomaan että muistakaa tulla tähän ketjuun infoamaan miten pelit on menny.

Eilen sain V5:sta 1548,50€. Lappu maksoi 21,60€. Asiantuntijan vihjeen perusteella merkkailin lappuni. Joskus sitä tuuria sattuu itsellekin.

valtaa sanoi:
Eilen sain V5:sta 1548,50€. Lappu maksoi 21,60€. Asiantuntijan vihjeen perusteella merkkailin lappuni. Joskus sitä tuuria sattuu itsellekin.

Ironista. Minun pelit meni viidennen lähdön loppusuoralla.

Viikonloppuisin tulee pelattua muutama järjestelmä vakiota. Eräälle pelikioskille teen porukka vakiota ja erään pelurin kanssa sitten pari pienempää vakiota. Sitten myös moniveto tehdään porukalla. Pitkävetoa tulee pelattua juuri tuplina ja järjestelminä. Samalla seuraan muutamaa vedonlyönti sivustoa sekä veikkaaja lehden vihjeitä.

ps. tällä hetkellä näyttää aika hyvältä kun näkyy sm-liiga olevan pelattu toista erää mutta ainahan nuo pelit voivat kääntyä... kuten eilinen Manun peli vei monta tuplaa pieleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom