Veikkauksesta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä kohta taas sm-liiga paukahtaa käyntiin ja ois kiinnostusta
alkaa veikkaamaan pelejä rahasta.
Veikkauksesta ei ole paljon tietoa miten se tapahtuu.

Tulos vetoa olen lähinnä aatellut.Niin voiko joku kertoa Miten esim tulosveto toimii?
Entä miten kerroin määräytyy? Voiko tulosvedossa veikata vain yhtä peliä?

Kaikenlaista tietoa veikkauksesta tähän kiitos. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten tää tredi haiskahtaa mun nekkuun...:rolleyes:

Tulosveto lyhyesti
Tulosvedossa pelataan kohteena olevan ottelun oikeaa lopputulosta varsinaisella peliajalla. Pelissä voittaa veikkaamalla oikein kummankin joukkueen maalimäärät. Pelin pienin panos on 1 euro.

Valitse haluamasi tulosvetokohde.

Voit valita myös valmispelin tai pelata pikapelin. Pelataksesi pikapelin valitse kohde ja hintaraja. Rivi arvotaan hintarajan puitteissa painottaen pelatuimpia maalimääriä.

Lisää sivulta http://www.veikkaus.fi

Kannattaa valita semmoinen vedonlyönti yhtiö joka tarjoaa parhaat kertoimet koheteellesi, jota aiot pelata. Vaikka ihan huvimielellä pelailisikn, saat enemmän rahaa jos voitat. Eli ei Veikkauksen ryöstökertoimia. Esim. Sporting bet on hyvä firma, jolla on suomenkielinen asiakaspalvelu, ja usein kaikennäköisiä bonuksia, ja taatusti paremmat kertoimet kuin jollain Veikkauksella.

Tuolla on hyvä foorumi vedonlyönnistä kiinnostuneille http://www.ylikerroin.com/

Tulos vetoa olen lähinnä aatellut.Niin voiko joku kertoa Miten esim tulosveto toimii?
Entä miten kerroin määräytyy? Voiko tulosvedossa veikata vain yhtä peliä?

Kaikenlaista tietoa veikkauksesta tähän kiitos. :rock:

kerroin muotoutuu
1.Alkuperäiset oletuskertoimet
2.Mitä tuloksia kansa rastailee, kertoimet laskee tai nousee sen mukaan

ja tulosvedossa juurikin yhtä tulosta veikkaillaan.
Mitä noita vetoi on tehty, nyt jääny taakse, niin tulosveto ei ole oikeen koskaan kiinnostanut, enemmän olin pitkävedon singlekohteiden perään.

Viimeksi muokattu:
Hei. En oo koskaan veikannut mutta nyt ois tarkoitus kokeilla pitkävetoo.

49 Ilves - Tappara Merkki: 2, Kerroin: 2,25
50 JYP - Kalpa Merkki: 1, Kerroin: 1,45
52 Lukko - Ässät Merkki: 2, Kerroin: 3,15
53 Pelicans - Blues Merkki: 2, Kerroin: 2,30
Kokonaiskerroin23,63

tarkoittaako tuo että jos pelit menevät oikein ja minulla on 3 euron panos
niin saan jotain 70e?

Hei. En oo koskaan veikannut mutta nyt ois tarkoitus kokeilla pitkävetoo.

49 Ilves - Tappara Merkki: 2, Kerroin: 2,25
50 JYP - Kalpa Merkki: 1, Kerroin: 1,45
52 Lukko - Ässät Merkki: 2, Kerroin: 3,15
53 Pelicans - Blues Merkki: 2, Kerroin: 2,30
Kokonaiskerroin23,63

tarkoittaako tuo että jos pelit menevät oikein ja minulla on 3 euron panos
niin saan jotain 70e?

kerroin x panos eli juu,saat semmoset 70 euroa ja sentit päälle

Tuolos- ja monivedossa palautetaan veikkauksella oikein veikanneiden kesken jotain 70% vaihdosta. Eli jos olet ainoa tuloksen veikannut saat 70% pelin vaihdosta oli panoksesi mikä tahansa. Jos taas vaikka 2 on veikannut tuloksen oikein ja sinulla on 2€ panos ja toisella 1€ panos saat 2/3 osaa ja toinen 1/3 osaa voittopotista (70% kokonaisvaihdosta). Kerroin muuttuu niinkauan kun peli on auki ja jengi lyö vetoa.

Monivedossa käsittääkseni palautusprossa suurin, eli n. 85% ja tulosvedossa vajaa 80%. Voi olla et olen väärässä.
Ei ole

19. Tulosveto (muuttuvakertoiminen)

19.1. Tulosvaihtoehdon muuttuva kerroin lasketaan kahden desimaalin tarkkuudella seuraavasti: Seitsemänkymmentä (70) prosenttia kohteen peliaikana pelatusta panosten kokonaissummasta eli vaihdosta jaettuna vaihtoehdolle pelattujen panosten kokonaissummalla.

19.2. Kunkin tulosvaihtoehdon lopullinen kerroin lasketaan seuraavasti: Seitsemänkymmentä (70) prosenttia kohteeseen peliajan päättyessä pelattujen panosten yhteissummasta, panosten palautukset pois lukien, jaettuna vaihtoehdolle pelattujen panosten yhteissummalla.

19.3. Jos vaihtoehdolle pelattujen panosten yhteissumma on seitsemänkymmentä (70) prosenttia tai enemmän kohteen lopullisesta vaihdosta, vaihtoehdon lopullinen kerroin on yksi (1,00).

monivedossa ja supermonivedossa sama homma

superissa vaan 1. voittoluokka 50% vaihdosta ja 2. voittoluokka 20% vaihdosta

:whip:

Aika yllättävän paska palautus. No, hyvä vaan veikkaukselle..kyllä suomipoika tuota pelaa vaikka muualta saa rutosti parempia odotusarvoja rahoille.

Aika yllättävän paska palautus. No, hyvä vaan veikkaukselle..kyllä suomipoika tuota pelaa vaikka muualta saa rutosti parempia odotusarvoja rahoille.

No mietippä loton odotusarvoja... keskimäärin potti on 1-2M luokkaa eli oddsit on täysosumalle jotain 16/1 - 16/2 veikkaukselle. Toisaalta maksaa veikkaus alemmillekkin voittotasoille paljon rahaa, mutta silti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom