Veikkaa miljoonannen postin päivämäärä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
6.5

Noniin, tänään 18.5.2006 historiallisesti paukkuu 1 000 000 viestin raja Pakkotoistolla.

Vajaa 700 viestiä matkaan tähän merkkipaaluun.

Jos mitään täysin merkillistä huoltokatkossa ei tapahdu, niin näistä kolmesta käyttäjästä arvotaan voittaja.

MICH
andy
jugetsi

Mike sanoi:
Noniin, tänään 18.5.2006 historiallisesti paukkuu 1 000 000 viestin raja Pakkotoistolla.

Vajaa 700 viestiä matkaan tähän merkkipaaluun.

Jos mitään täysin merkillistä huoltokatkossa ei tapahdu, niin näistä kolmesta käyttäjästä arvotaan voittaja.

MICH
andy
jugetsi

Woot?! Ikinä en oo mitään voittanut (tai no lotossa vissiin joku kerta 4 oikein). No enivei, toivottavasti mä voitan: tämä olisi niin kutsuttu työvoitto, sillä 4,5 vuotta foorumilla roikkuneena ja statistiikkaa seuranneena osasin laskea päässä, milloin miljoona postia täyttyy :D

Andy sanoi:
Woot?! Ikinä en oo mitään voittanut (tai no lotossa vissiin joku kerta 4 oikein). No enivei, toivottavasti mä voitan: tämä olisi niin kutsuttu työvoitto, sillä 4,5 vuotta foorumilla roikkuneena ja statistiikkaa seuranneena osasin laskea päässä, milloin miljoona postia täyttyy :D

Sorry. Et sä voi voittaa, kun mä päätin, että arpaonni suosii meikäläistä.;)
Harvemmin sitä mäkään oon mitään voittanut, joten nyt olisi sen aika..

[16:33] <Mike-duuni> pahis sano joku numero 1-50 välillä
[16:34] <pahis> 134
[16:34] <pahis> eiku 13
[16:34] <pahis> typo

Ja arvonta suoritettu heittämällä hatusta randomille chattaajalle lukema. Kun rullataan tuota kolmen arvanneen listaa, niin MICH on numero 13, eli MICH, pistäppä mailia tulemaan.

Voe hemmetti.. veikkaukseni heitti vain päivällä.. Olis pitäny floodaa 17.5 illalla mahd. monta viestiä :D No ei.. :david:

Back
Ylös Bottom