Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep jep. Jos nyt tosissasi olet, niin sillä ei ole mitään merkitystä vaikka tossa lukisi venäjää. Koko parkkikiekkoakaan ei itse asiassa tarvita, vaan voit kirjoittaa lapulle näkyvästi vaikka "Tuloaika: xx:xx", ja laittaa sen näkyvälle paikalle, jotta parkkipirkko tajuaa lukea sen.Snowbe sanoi:Taitaa olla laiton jo siks, et teksti o saksaks :P
Powerhousu sanoi:Jep jep. Jos nyt tosissasi olet, niin sillä ei ole mitään merkitystä vaikka tossa lukisi venäjää. Koko parkkikiekkoakaan ei itse asiassa tarvita, vaan voit kirjoittaa lapulle näkyvästi vaikka "Tuloaika: xx:xx", ja laittaa sen näkyvälle paikalle, jotta parkkipirkko tajuaa lukea sen.
Mike sanoi:Kokemus 5 vuoden takaa. Sakot tulee kuitenkin kun auto ei ole liikkunut. Katsovat venttiilien paikat ja sakottavat kiekon siirtämisestä.
Mike sanoi:Kokemus 5 vuoden takaa. Sakot tulee kuitenkin kun auto ei ole liikkunut. Katsovat venttiilien paikat ja sakottavat kiekon siirtämisestä.
2 §
Saapumisajan merkitseminen
Merkittyä saapumisaikaa ei saa pysäköintikiekon käyttövelvollisuuden voimassaoloaikana muuttaa.
2 §
Saapumisajan merkitseminen
Merkittyä saapumisaikaa ei saa pysäköintikiekon käyttövelvollisuuden voimassaoloaikana muuttaa.
Ponipeikko sanoi:Mä tulkitsen tuon niin, että jos mulla on 4 h kiekkopaikalla kiekossa aloitusaika klo 9, niin 9-13 välisenä aikana en saa kiekkoa siirtää. Jos siirrän kiekkoa klo 13.01, niin se on sallittua. Toinen tulkinta olisi, että sitä kiekon saapumisaikaa ei missään tapauksessa saa muuttaa, eli silloin samalle parkkipaikalle ei olisi mitään asia kahdesti saman päivän aikana (vaikka kävisikin jossain muualla välillä).
Ponipeikko sanoi:Mulla on nyt reilun vuoden ollut työpäivät auto 4 h kiekkopaikalla, eli kerran käyn työpäivän aikana kiekkoa siirtämässä. Autoa en jaksa siirrellä samalla, eikä sakkoja ole vielä kertaakaan tullut (vaikka mulla on sellainen auto, jota pirkot eivät voi olla muistamatta). Yksi työkaveri tosin kuulemma viime vuonna sai sakot, kun oli kääntänyt vain kiekkoa. Oisko kaupunki- ja parkkipirkkokohtaista, miten he tuossa tilanteessa toimivat?
keijo s sanoi:Venttiilitappien mittailu alkaa jo olla siinä ja siinä, sekin voisi mennä syytetyn eduksi jos oikein vänkäisi..