Vatsareeni mallia porista

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
jäis muuten tekemättä :D kova ukko

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
aika uskomaton kaveri ei voi muuta sanoo.. lisää videoita kyseisestä kaverista!

Ei morjens.. Tulee ihan mieleen kun pienenä tyttönä aloitteli punttitreenejä juuri kyseisellä salilla. Siellä kyllä näki ja kuuli yhtä sun toista.. Varsin mielenkiintoinen paikka. :D

ei se mikään ihme ole jos porilaisilla maastaveto kulkee, toi liike on vissiin se avain vahvaan keskikroppaan ja koviin vetoihin:kippis1::D

Minusta salakuvaaminen on vastenmielinen ilmiö.Ällöttävää touhua.

Relaa vähän ;) Tässä nyt ei sentään piilotettu kameraa esim. lukiolaistyttöjen pukuhuoneeseen. Ja olihan video sinustakin edes pikkasen hauska, olihan..? :)

Zone-sarja -42%
Relaa vähän ;) Tässä nyt ei sentään piilotettu kameraa esim. lukiolaistyttöjen pukuhuoneeseen. Ja olihan video sinustakin edes pikkasen hauska, olihan..? :)

Onkos toi joku maksullinen kuntosali missä tämä on kuvattu?Onko salin pitäjä antanut luvan kuvata asiakkaitaan salaa?
Pitäisikö kuvaajalle antaa porttikielto?

ihan noin yleisesti ottaen samaa mieltä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
lisää
tää klippi on pakko kattoo joka päivä
missä viipyy ristikkäistaljareeni

Onkos toi joku maksullinen kuntosali missä tämä on kuvattu?
En tiedä, en tunne ko. salia. Luultavasti.
Onko salin pitäjä antanut luvan kuvata asiakkaitaan salaa?
Enpä tiedä vastausta tähänkään, koska en tunne myöskään salin pitäjää. Epäilen kuitenkin että ei.
Pitäisikö kuvaajalle antaa porttikielto?
Tämä asia ei taasen ole minun päätettävissäni, joten varmasti tämä salin pitäjä (jota en tunne) osaisi vastata kysymyksiisi paremmin.

Kiperiä kysymyksiä kerta kaikkiaan.

En tiedä, en tunne ko. salia. Luultavasti. Enpä tiedä vastausta tähänkään, koska en tunne myöskään salin pitäjää. Epäilen kuitenkin että ei. Tämä asia ei taasen ole minun päätettävissäni, joten varmasti tämä salin pitäjä (jota en tunne) osaisi vastata kysymyksiisi paremmin.

Kiperiä kysymyksiä kerta kaikkiaan.

Salilla ei ole pääsymaksua, sali kuuluu porin urheilukeskuksen omistukseen. Kulille kukkahattu päähän....

Samaa mieltä mitä tuohon salakuvaamiseen tulee, vastenmielinen ilmiö.

Varsinkin kun on kuvattu todennäköisesti hiukan henkisesti tasapainotonta kaveria ja lyöty nettiin hiukan siihen malliin että kattokaa kun ääliö vetää.

Eikä mielestäni tarvi kukkahattua päähänsä jos tätä paheksuu, jokainen aikuinen ihminen jolla ei ole moraali ihan rikki ymmärtänee tämän asian.

turhaa itkua... sitäpaitsi ennen vanhaan hullut oli häkissä ja maksua vastaan niitä sai yleisö kattella, nykyään ne pirulaiset on vapaalla ja saa ilmatteeks ihastella:kippis1::whip:

Äijä on kyllä toisin kuin täällä kuvitellaan käsittääkseni ihan terveillä papereilla liikenteessä (ihan siltä pohjalta mitä oon ite joskus muutaman sanan vaihtanut..)..

Mitäs sille voi jos omat treeni metodit naurattaa muita.. :kippis1:

ihan noin yleisesti ottaen samaa mieltä.

Mutta tässä tapauksessa on ihan ok? :D

Muttajoo, itse olen treenannut kyseisen heebon kanssa samaan aikaan salilla kymmenisen kertaa. Kuten kyseisellä salilla treenaavat tietävät, vakionaamat siellä aina käy, ajasta riippumatta, joten hyvät mahdollisuudet on tavata kaveri itse teossa. Henkisesti mieshän on ihan terve, ainut vain, että harjoittelumenetelmät ovat hieman tavanomaisesta poikkeavat. Häneltä on kyselty että mitä hän haluaa harjoitella ja miksi hän treenaa noin, niin vastaukseksi tulee vain "muuten vaan" tai "kunhan vedän". Ihme ettei selkäpukki ja vatsalauta ole mennyt rikki, niin kovaa rääkkiä ne saavat. Stadionilla treenaa kyllä monen moista harjoittelijaa, joten jos haluaa vakoilla ja olla perillä parhaista (lue: omalaatuisimmista) harjoitteista ja suoritustavoista, tulkaa poikkeamaan :kippis1:

porista tulee suomen voimamiehet mies treenaa räjähtävyyttä lantioon siinä on eukko ihmeissään kun pääsee kaveri kunnolla kyntämään !!!!!!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom