Vatsa löysällä, mikä ruokavaliossa mättää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites enzyymit?

Niiden vähyyshän monia piinaa ja silloin ruoka ei suola kunnolla.

Entäs jos hiilarit nautitaan valmiiksi pilkotussa muodossa eli glukoosina.
Söisi normitapaan P ja R, mutta H otettaisiin esim maltosta.

Ei ole terveellisin testi, mutta kävisi ainakin selville johtuuko siitä. Oletan että enzyymipillereitä tai muita digestive aideja ei ole kätytetty.

Mites enzyymit?

Niiden vähyyshän monia piinaa ja silloin ruoka ei suola kunnolla.

Entäs jos hiilarit nautitaan valmiiksi pilkotussa muodossa eli glukoosina.
Söisi normitapaan P ja R, mutta H otettaisiin esim maltosta.

Ei ole terveellisin testi, mutta kävisi ainakin selville johtuuko siitä. Oletan että enzyymipillereitä tai muita digestive aideja ei ole kätytetty.
On nekin kokeiltu :)
Niistä oli kyllä jopa hieman hyötyä mutta melko arveluttavaa syödä lisää teollista tuotetta.
Yhden aterian hiilarit menee jo maltona.

Juuri tänään mietin jos kokeilisi että ottaisi aterian yhteydessä hiilarit vaikka banaanista ja katsoisi viikon verran mitä tekee.
Joulutortut on varma keino jos haluaa leikkiä petomaania, eilen söin kaksi ja aamuyön/aamun oli taas niin sankka savu makkarissa että melkein piti nukkua ikkuna auki :)

Mulla menee riisistä pakki veltolle. Ihan kun vaihtanut riisin pastaan niin sillä selvitty. Kokeiltu on kaikki riisit mitä kaupat tarjoaa. Mut oot vissiin jo kokeillut.

Saiko Letkumestari tähän ärsyttävään ongelmaan apua? Minun mielestäni kirjoittamasi tarina koskee suoraan kanssa minuun, pakki on päivittäin joko löysällä tai ilmapallona, parhaimmassa tapauksessa molemmat samaan aikaan. Kyllä stressaa kun joka päivä yhtä kamppailua vatsan kanssa.

Mulla auttanut tosi paljon kun jätin sekä rypsiöljyn, että vitamiinit
kokonaan ruokavaliosta. En oo tohtinut kumpaakaan ottaa takasin käyttöön kun maha pelaa!

Veikkaisin, että itellä se on tuo rypsiöljy joka pisti pakkia sekasin, koska oireet alkaa usein ruokailun jälkeen. Toinen
vaihtoehto vois olla magnesium.

Mulla auttanut tosi paljon kun jätin sekä rypsiöljyn, että vitamiinit
kokonaan ruokavaliosta. En oo tohtinut kumpaakaan ottaa takasin käyttöön kun maha pelaa!

Veikkaisin, että itellä se on tuo rypsiöljy joka pisti pakkia sekasin, koska oireet alkaa usein ruokailun jälkeen. Toinen
vaihtoehto vois olla magnesium.

Oliko kenties magnesium sitraatti kyseessä?
Sehän monelle teettä ripulit

Itsellä oliiviöljy käytössä, ylimääräsiä vitamiineja yleensä normiruokavalion seassa ainoastaan kun flunssa tulossa/menossa.

Magnesiumoksidi on halpa ummetuslääke.Muuten sitä ei kannata popsia.Sen veteen liukenevuus ja imeytyminen on todella heikkoa.Laittaa varmasti pakin sekaisin,varsinkin isompina määrinä.

Katsokaa huviksenne mitä google sanoo magnesiumoksidista. Käytetään ulostuslääkkeenä. Jotkut reagoi herkemmin kuin toiset. Jos mä joskus käytän magnesiumia, niin se on oltava sitraattia, tai saa laittaa vaipan housuihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom