GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vastaukset ei mene perille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Missukka
Taitaa olla viivettä tai jotain. Eilen välillä ilmaantui kuin tyhjästä "uusia" viestejä jotka oli kirjoitettu monta tuntia sitten.
Joo, eilen oli serverin kello jotenkin päin helvettiä ja se aiheutti outoja postitusaikoja sekä sekoitti viestiketjuja.

Mulla taas tapahtui eilen semmonen, että postaamani viestit oli muka kirjoitetta monta tuntia aiemmin, vaikkeivät olleet. Menivät sitten keskelle ketjua, eivät jatkeeksi. :confused:

Originally posted by Tomi
Joo, eilen oli serverin kello jotenkin päin helvettiä ja se aiheutti outoja postitusaikoja sekä sekoitti viestiketjuja.

Öhöm...mun ruudulla tuo serverin kello on aina jotenkin päin helvettiä...niinku tunteja jäljessä elettävää aikaa...:rolleyes:

Originally posted by MissFlightattendant
Öhöm...mun ruudulla tuo serverin kello on aina jotenkin päin helvettiä...niinku tunteja jäljessä elettävää aikaa...:rolleyes:

Kyseessä on Greenwich Mean Time (GMT), eli tällainen kansainvälinen standardiaika. GMT on se aika joka vallitsee Englannin Greenwichissä, Suomessa aika on gmt + 2.

Originally posted by VahvaJussi
Kyseessä on Greenwich Mean Time (GMT), eli tällainen kansainvälinen standardiaika. GMT on se aika joka vallitsee Englannin Greenwichissä, Suomessa aika on gmt + 2.

Ai, no kiitokset tiedosta! :D ...mä oonkin kattellut, et mitä hittoa toi kello näyttää mitä sattuu....

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Minä vastasin yleisen keskustelun 4. sivulla olleeseen "sivua ei löydy ---> yoogee" -ketjuun, niin ketju jäi silti sinne 4. sivulle, eikä siis tullu 1. sivulle. Mikähän siinä mättää?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom