Vastauksesta ilmoitus sähköpostiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JJJ
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

JJJ

Eli mun sähköposti täyttyy roinaforumin posteista, joissa ilmoitetaan että olen kirjoittanut tänne jonkun vastauksen. Eli miten sen toiminnon sais pois? Yritin kattoo tuolta user cp-settings hommasta, mut en saanu sitä pois. Voihan tietysti olla niin hönö, etten tajua.

user cp - edit options - Allow Bulletin Board Administrators and Moderators To Send You Email Notices?

tohon "no", en kyl tiä, ehkä se on toi :)

Jokaisen viestin kirjoitusikkunan alareunassa on valintoja, sulla on jäänyt joihinkin viesteihin "email notification" päälle. Kerrotko mistä viesteistä niitä sulle tulee niin editoin niistä sen ilmoituksen pois.

Nikke, toi ei ole se mitä JJJ haki, tuota ei voi kytkeä pois, meillä on semmoinen toiminto mikä ohittaa tuon, eli jos me halutaan laittaa kaikille email, niin se onnistuu, oli tuossa täppä tai ei.

Eli..tota...mitä vittuu?

Ei mulla oo se email me notification ruksi päällä, kun nyt tätä kirjoitan. Eli se on vain joissain viestiketjuissa jotenkin menny?
No ei se oo vakavaa. Täytyy tulevaisuudessa katsoa,kun vastaa että ruksia ei ole.

Kyllä se vielä herjaa... Esim tänään vastasin tohon juoden Wintikkaa kyssäriin ja heti lävähti e-mail myös... Ei shatana! :mad:

Mulla oli sama vika,ja olin ihan pihalla.
Mä ajattelin ensin että joku ylläpidon jätkistä lähettelee mulle erikoista postia ,ennen kun mä tajusin vaihtaa sen asetuksen.:eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom