Vastalauseena hulluudelle: Rupea maksamaan kolikoilla! - Maksamismaksu tulossa!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla taas niin että en koskaan maksa käteisellä, vain ja ainoastaan jos erikoisesta syystä on pitänyt nostaa käteistä ja sitä jäi yli.

Anyway, on tuo aika huisia sepittelyä.

Mitä ihmeen huisia sepittelyä? Itse ainakin koen rahan arvon erilaiseksi, kun maksan käteisellä.
Eli kun käyttää seteliä, niin itse katson mihin sen 50€ laitan. Kortilla kun maksasaminen ei tunnu juuri miltään. Kun et menetä fyysisesti rahaa. Joku ehkä ymmärtää mitä tarkoitan, joku ei.

Itselläni ei ole näitä, meni 150€ eilen tililtä baariin. Vaikka tosin käyn baareissa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä ihmeen huisia sepittelyä? Itse ainakin koen rahan arvon erilaiseksi, kun maksan käteisellä.
Eli kun käyttää seteliä, niin itse katson mihin sen 50€ laitan. Kortilla kun maksasaminen ei tunnu juuri miltään. Kun et menetä fyysisesti rahaa. Joku ehkä ymmärtää mitä tarkoitan, joku ei.

Itselläni ei ole näitä, meni 150€ eilen tililtä baariin. Vaikka tosin käyn baareissa.
Sori, epäselvä tuo mun viesti. Huisia sepittelyä tuo uutinen, tai siis noiden kauppiaden pointti. Ei siis sun käteiskäyttö. :)
 
Tais olle Keskon pääjohtajalta markkinointintemppu? Sitten Kesko julkaisee, ettei se ota maksuja asiakkailtaan vaan maksaa ne muka itse ja sitten Kesko onkin taas maailman paras kaupparyhmä. Asiakas nuo maksaa aina, mutta typerää markkinointia olisi pistää tuo erikseen näkymään kuitissa.

Ja jos se käteisen käyttö oikeasti on kalleinta, kuten vaikka jonkun amexin, niin sitten vaan niistäkin taksa todellisten kustennusten mukaan...
 
Eiköhän ne kaupat ole jo etukäteen varmistanut, että saavat maksutapojen kustannukset maksatettua asiakkailla. Tää nyt taas on yksi paska tekosyy nostaa hintoja.
 
Back
Ylös Bottom