Varoitus! Wrangen niskaremmi.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja demoni
  • Aloitettu Aloitettu
Aloitin sarjan ja paska hajosi. Onneksi painot ei osuneet varpaille.
Älkää ostako
[mod]Ei osteta, eikä myöskään mainosteta :Mike[/mod]

Nahkaosa, jolla ketju on kiinni päänauhassa, repesi irti kiinnitysniitistä.

Wrange laskenu,että jos laittaa paljon painoa,niin paska hajoo.(ei laiteta niitä maastavetorautoja kuitenkaan). :D
Mieluummin näin,kun niskanikaman murtuminen.
Rahat takaisin kuiteskin pitäs saada. :curs:

Enemmän kuin rahat takaisin. Jos oltaisiin ameriikassa niin oisit nyt takuuvarma tuleva miljonääri. Kyllä tuo sen verran vaarallinen vika on, että kannattaa kyllä pyytää vähän enemmän tai muuten nousee helvetinmoinen meteli.

o_virta sanoi:
kannattaa kyllä pyytää vähän enemmän tai muuten nousee helvetinmoinen meteli.

Mitäs luulet, että Wrangen edustajat siihen sanoo? "Joo, tossa on kymppitonni, älä kerro kenellekään."

Noita metelinnostolla uhkaajia tulee vastaan joka myyntityössä, eikä ne paljon paina. Mihin sitä tavallinen mattimeikäläinen metelöisi? Internetiin? Se nyt on täynnä kaikennäköistä paskaa muutenkin, eli ei varmaan vaikuta myyntiin.

Jos tuote on hajonnut, saat varmaan uuden, rahoja en usko että antavat takaisin. Jos antaa niin hyvä niin.

Onko kymppitonni VÄHÄN enemmän!
Mikä estää tavallista mattimeikäläistä ottamaan yhteyttä kuluttajavirastoon tai vaikka herranjee kuningaskuluttajaan (jos semmoinen ohjelma vielä lienee olemassakaan)?
Ainakin itse olen pari kertaa saanut viallisesta tuotteesta enemmän korvausta kuin tuotteen oma hinta. Yrittänyttä ei laiteta.
Mitä wrange tekee siinä tapauksessa jos asiakas ei halua uutta vastaavaa tuotetta siinä pelossa, että seuraavalla kerralla tuotteen hajotessa niskat nyrjähtää?

Mistä te nyt puhutte??
Wrange varmasti korvaa kulut, ja saa uuden tilalle ja ehkä jotain lisäkorvikettakin..

Paljonko tuossa nyt sitten roikku rautaa...? Mä olin aatellut joskus ostaa mut naapuri kattois ihmeissään autotallin ikkunaan kun ukko on siellä nahkaremmit päässä hikisenä nyököttämässä.... :(

Wrange suhtautuu asiallisesti, ilmoitin vaan, että muut osaa varoa :wall:
Jenkkilässä varmaan voisi pistää rahoiksi, mutta mä olen rehellinen ihminen ja me ei olla jenkkilässä.

Mike: Olisihan mun pitänyt tajuta, ettei tollaisia linkkejä.

kaiveli82 sanoi:
Paljonko tuossa nyt sitten roikku rautaa...?

40kg

kaiveli82 sanoi:
Mä olin aatellut joskus ostaa mut naapuri kattois ihmeissään autotallin ikkunaan kun ukko on siellä nahkaremmit päässä hikisenä nyököttämässä.... :(

ex-muija: "mikä sulla on tossa lattialla??? Vitun pervo!"

kaiveli82 sanoi:
Paljonko tuossa nyt sitten roikku rautaa...? Mä olin aatellut joskus ostaa mut naapuri kattois ihmeissään autotallin ikkunaan kun ukko on siellä nahkaremmit päässä hikisenä nyököttämässä.... :(
:D

Vai hajosi mokoma... pidänpä mielessä ettei tule Wrangelta niskaremmiä hankittua...

Jos oltaisiin jenkeissä, niin olisi kyllä, kuten jo joku sanoi, keskuudessamme miljonääri :D... siellähän joku sai vajaa 10 miljoonaa dollaria kun oli tunkenut kissansa mikroon kuivatus mielessä... no kuolihan se ja hänestä tuli rikas mies...

Ei ku kyllä toi kissajuttu on ihan totta. Siis mun kaverin serkun mummo on toi joka oli laittanu sen kissan sinne mikroon. Se sen mummo asuu siis jenkeissä. Ja kyllä, kyllä se sai sen 10milj $. Mut on kuulemma niin pihi se mummo et ei laita paljo protskurahoja tänne Suomeen päin...

"Obscene amounts of money"

"Sairaalloisia määriä rahaa"

Onhan koko juttu oikeastaan jollain asteella legendaa, mutta tuosta äskeisestä lainauksesta päätellen naikkonen ei tyytynyt pariin kymppiin.

TomBombadil sanoi:
"Obscene amounts of money"

"Sairaalloisia määriä rahaa"

Onhan koko juttu oikeastaan jollain asteella legendaa, mutta tuosta äskeisestä lainauksesta päätellen naikkonen ei tyytynyt pariin kymppiin.

Ei, vaan tuo koko "mummu pisti kissan mikroon ja haastoi mikrovalmistajan oikeuteen ja sai törkeän summan rahaa" tarina on pelkkää urbaania legendaa eikä sellaista ole oikeasti tapahtunut.

demoni sanoi:

Siis onko kyseessä nyt se nahkahihnapipo, johon voi ripustaa ketjulla limppuja roikkumaan? Mulla on tuollainen ollut pari vuotta käytössä ja hyvin on kestänyt.

Jos sulla on ollut joku maanantaikappale ja kuttaperkkaniittaukset tai jostain selluliitin pehmentämästä lehmän hanurista se nahka?

ex-muija: "mikä sulla on tossa lattialla??? Vitun pervo!"

:D Täytyykin kotiin päästyäni muistaa ripustaa pipo makkarin seinälle vaatekoukkuun.

Back
Ylös Bottom