"Varasta jotain" -päivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aapina
  • Aloitettu Aloitettu
Ituhipit sanoi:
Sen sijaan että mitenkään puolustelisimme kapitalisteja, teollisuusjohtajia, pomoja, tyrannisoivia pienyrittäjiä, juppeja, sylikoiramediaa, byrokraatteja ja poliitikkoja, jotka kaikki ovat päävastuullisia maailman kurjuudesta ja riistosta, Varasta jotain -päivä vaatii että varastamme heiltä.
Joo. tyrannisoivat pienyrittäjät. Saatanan tyrannit.

Vittu, saatanan tunarit, taas on elämässään epäonnistuneet keksineet loistavan tavan vaikuttaa, vitun vasemmistolaiset.

On kiva olla anarkisti silloin, kun ei ole penniäkään missään kiinni ja fyffeä tulee persettä kääntämällä. Jahka joskus (ehkä) nuokin ekan oikean tilin saavat, niin yleensä se aika monelta muuttaa ton maailmankuvan. Se on sitä aatteen paloa...

Nähdäänkö jossain vaiheessa pakkiksen oma vastaveto?

Ideoita:

"Pölli Hulkin posehousut" -päivä
"Opeta Änkkärille kielioppia" -päivä
"Kirjoita podelle kirje, jossa kehut häntä lihaksikkaaksi ja maskuliiniseksi" -päivä
"Perusta uusi tredi aiheesta; Mikä ihmeen päivä tänään on?" -päivä
"Käytä porkkanan sijaan päärynää" -päivä
"Tue Jippiitä" -päivä
"Purista Salomaan kyykkypakaraa" -päivä
"Moikkaa Bodaajan faijaa" -päivä
"Tervehdi Mikeä kadulla sanoen "Morjens Curly!" " -päivä

On hauskempaa olla väärässä isossa laumassa kuin pienessä, joten pitää yrittää houkutella muita omille tavoille. Surullista touhua.:itku: :wall: :curs:

Kauhee itku ja pillitys kun rastapäät haluaa vähän syyhkiskellä.
Itse varastatte teistä varmana AIVAN VITUN JOKAINEN, warettamalla ym. keinoilla. Hippi sen sijaan täytyy hakata patukalla paskaksi jos se pöllii K-Kaupasta puolen litran koff-lekan. hohhoijjaa.

Kauhee itku ja pillitys kun rastapäät haluaa vähän syyhkiskellä.
Itse varastatte teistä varmana AIVAN VITUN JOKAINEN, warettamalla ym. keinoilla. Hippi sen sijaan täytyy hakata patukalla paskaksi jos se pöllii K-Kaupasta puolen litran koff-lekan. hohhoijjaa.

Varastaminen onkin se juuri oikea keino vaikuttaa asioihin.

kulutusta sekin on jos varastaa, joku muu vaan maksaa, tavaraa silti hyllyyn.
mua etoo noiden tyhmyys, en syö ylituotettua ja kuluttavaa lihaa ajan silti autolla edes takaisin kun en jaksa pyöräillä.

Multa varastetaan verorahoja sellaisten viranomaisten palkkoihin, jotka ottaa tänne maahan ulkomailta rikollisia ja puolustaa näitä viimiseen asti jos he sattuvat jäämään rikoksistaan kiinni ja heidän karkoittamista Suomesta aletaan harkita.

Tämä näin yksinkertasesti. Jokanen varastaa ja sen tajuaa näinkin tyhmä jätkä. Nyt vaan jostain syystä syntyy kauhea pillitys.

"Koska omaan varkaan lahjat maagiset, kyläkaupan kannalta traagiset mut ei minkään myymäläketjun, KKK:n imperiumi ei kaadu muutamaan retkuun"

Lähteekö sieltä nyt niin paljon enemmän kamaa koska samat kaverit sieltä ne perjantainalekat kummiskin keisii mukaan.

Voi voi, kylläpäs tämä maailma onkin paha paikka kun joillakin on rahaa ostaa ihan itse tavaroita. Anarkistipojat ja -tytöt ovat varmaan tosi tyytyväisiä itseensä kun varastavat jotain pahoilta porvarisediltä.
Antaisin ympäri korvia jos näkisin jonkun hamppupellen nyysivän jotain kaupasta. Joskus ottanut kiinni kauppavarkaan ja oli hauskaa viedä poika takas tiskille häpeämään.

Antaisin ympäri korvia jos näkisin jonkun hamppupellen nyysivän jotain kaupasta. Joskus ottanut kiinni kauppavarkaan ja oli hauskaa viedä poika takas tiskille häpeämään.

Oikia homma :thumbs: , näin se pittää! :worship:

Itekki jo usiamman ottanu kii, ja parin kans sain painia oikein tosissaan. Yhen juoksin ulokona kii ja myyjätär soitti vartijat paikalle. Olin vain tarvittavan kovakourainen ku sälli yritti rullata mut. Myyjätär lupasi mulle sanovansa vartijoille että koskaan ei ollu mua nähäny ja käski ottaa lähöt heti ku vartijat tullee. Kyllä mie otin koko rahan eestä :D! En mie jäläkiä jättäny, mutta muiston!

Oishan se kiva ku yhteiskunnassa kaikki ois kunnossa, mutta nää anarkaistat vetää överiksi. Onhan niilä hyviäki aatteita, mutta pilaavat homman vääränlaisella toiminnalla. Tekevät koko aatteesta pellen muijen silmisä.

Back
Ylös Bottom