Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mitenkään erityisesti pidäkään. Nämä kalenteriryyppäjäiset ovat vain käteviä siksi, että useimmilla on seuraava päivä vapaa ja siten on helppo järjestää yhteistä ohjelmaa isommallekin porukalle. Itse olen ollut viimeiset 8 vappua grillaamassa kaveriporukan kanssa, viimeiset vuodet selvinpäin.Miksi tänään pitäisi ryypätä? Jälleen yksi tälläinen päivä, jolloin ihmiset saavat hyvän syyn ryypätä. Onhan ne pääsiäisen mehut varmaan hikoiltukin jo pois.
Pahin mahdollinen ilta olla ovella, vitusti perseaukisia teekkareita. Jaksamista.Mä oon duunissa, ovella. Ei vittu :dance: :face: Saa nähdä millainen ilta tulee.
Eipä tule nautittua alkomaholia tänäkään vappuna. Salille piti mennä huomenna, mutta sepä on kiinni niin kävin tänään. Ja vapun kunniaksi sallin itselleni kanan ja riisin sijaan Grandiosa-pizzan. :D
Miksi tänään pitäisi ryypätä? Jälleen yksi tälläinen päivä, jolloin ihmiset saavat hyvän syyn ryypätä. Onhan ne pääsiäisen mehut varmaan hikoiltukin jo pois.
Miksi tänään pitäisi ryypätä? Jälleen yksi tälläinen päivä, jolloin ihmiset saavat hyvän syyn ryypätä.