Vappu 2013, 2014 Selvinpäin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lätäkköni juoneena ajattelin mennä punttisalille pistämään kunnon hiki-cardiot päälle.
Ja minulla on vahva epäilys, ettei salilla tule olemaan hirveää tungosta!

Amatöörien päivä ryypätä. Juhlistin vappua syömällä dallaspullan, muksuille syötän simaa ja munkkia. Huomenna töihin keräämään pyhälisät kuleksimasta.

Miksi tänään pitäisi ryypätä? Jälleen yksi tälläinen päivä, jolloin ihmiset saavat hyvän syyn ryypätä. Onhan ne pääsiäisen mehut varmaan hikoiltukin jo pois.

Eää. Hirveen vähäisen alkoholinkäytön koen nykyään riittäväks, lähinnä suojakännejä isossa porukassa ettei joudu kuskiksi tai yks hyvä olut silloin tällöin. Ei tunnu olevan tarvetta nytkään juopotella.

Miksi tänään pitäisi ryypätä? Jälleen yksi tälläinen päivä, jolloin ihmiset saavat hyvän syyn ryypätä. Onhan ne pääsiäisen mehut varmaan hikoiltukin jo pois.
Ei mitenkään erityisesti pidäkään. Nämä kalenteriryyppäjäiset ovat vain käteviä siksi, että useimmilla on seuraava päivä vapaa ja siten on helppo järjestää yhteistä ohjelmaa isommallekin porukalle. Itse olen ollut viimeiset 8 vappua grillaamassa kaveriporukan kanssa, viimeiset vuodet selvinpäin.
Tänä vuonna olin jopa lähdössä kaupungille moikkaamaan paria kaveria, mutta ilmeisesti tuli jotain akuuttia lasten sairastamista tms. Itse asiassa vähän harmittaa, koska olisihan se ollut kiva käydä pitkästä aikaa ulkoilemassa mutta koti-illaksi tämä näyttää kääntyvän.

Eipä tule nautittua alkomaholia tänäkään vappuna. Salille piti mennä huomenna, mutta sepä on kiinni niin kävin tänään. Ja vapun kunniaksi sallin itselleni kanan ja riisin sijaan Grandiosa-pizzan. :D

Joo taidan vetää vielä toisen vapun selvänä..

Enkä taida edes jaksaa kylille lähtä katteleen kun muut ryyppää. Tai no kattoo alkuillasta jos kävis jossain mut karkais sit ku suurin osa porukkaa valuu tuonne.

Eipä tule nautittua alkomaholia tänäkään vappuna. Salille piti mennä huomenna, mutta sepä on kiinni niin kävin tänään. Ja vapun kunniaksi sallin itselleni kanan ja riisin sijaan Grandiosa-pizzan. :D

Itse kävin eilen salilla koska jostain syystä luulin että se on tänään kiinni, ja vapun kunniaksi ite otin kalan ja riisin sijaan pizzan. :D Munkkiki piti ostaa :rock:

Heh, kaveri kehu mulle et pyhittää vapun ryyppäämiselle, koska silloin on tapana/silloin PITÄÄ ryypätä. Tjsp.

Itse selvinpäin, ei vain kiinnosta.

Kotona leppoisa koti-ilta. Kuiva saunasidukka x 3. End of story. Vappua en ole viettänyt sitten opiskeluaikojen, josta on about 15 vuotta. Ei napostele. Piste.

Miksi tänään pitäisi ryypätä? Jälleen yksi tälläinen päivä, jolloin ihmiset saavat hyvän syyn ryypätä.

Kyllä mä ymmärrän kalenteriryyppäyspäivät täysin, kivempi olla jurrissa kun on kavereita liikenteessä ja ylipäätään väkeä liikkeellä. Sitä tarvii joskus silpasta kaupungille perus-maanantaina niin oppii arvostamaan.

Perinteisesti kotosalla vappu. Miehen kanssa chillailua. Ostelin jotain naksuja ja muita herkkuja. Löytyy myös pizzaa ja muutama pikkutölkki siideriä jos haluaa vaikka repäistä ja alkaa hurjaksi juomalla yhden sellaisen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom