Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...niin meinaat että turbosetti menee heittämällä leimasta läpi kun ei vaan sano mitään?
Aina on vaihtoehtona etsiä autoon sellainen turbo-/remmiahdinkitti jolle löytyy valmistajan puolesta päästömittauspaperit, ettei tule muutoskatsastuksen yhteydessä turhia menoeriä ja ongelmia.
Ja mitäs sitten kun ajellaan katsastetulla, mutta silti laittomalla autolla. Ei ainaakaan isompaa kolaria kannata ajaa. Leimanhan saa vaikka ahtimen irroittamalla, mutta lailliseksi se ei ahdinta tee.Oikeaan paikkaan, oikeaan aikaan, niin menee kyllä.
Kerrotko lisää? Ainakin vähän vanhemmissa vähäpäästöisissä riittää jo aika pitkälle.Ei muuten riitä vielä mihinkään.
Oikeaan paikkaan, oikeaan aikaan, niin menee kyllä.
Mutta teit sinä sille datsunille mitä tahansa, niin kyllä minä edelleen vedän pyörällä sinusta ohi Arpelantiellä, niinkuin tein pari viikkoa sitten.
pyörä on köyhille, jolla ei oo varaa nopeaan autoon
jaa? mä luulin, että auto on ihmisille jotka ei osaa ajaa, pelkkä ratin pyörittäminen riittää.
:piis:
pyörä on köyhille, jolla ei oo varaa nopeaan autoon
En tietenkään tarkoittanut/olettanut että Powertrippin saatikka total13 ovat edellä mainitun kaltaisia.. ettehän?
Et varmasti tarkoittanut, vedetään sua pärräporukalla turpaan seuraavan kerran kun tavataan, meille ei aleta. :D
Offtopic: Minua on netissä alkanut viime aikoina ottamaan päähän se, että koko ajan pelätään, että vittuilut otetaan henkilökohtaisesti ja tosissaan. Koko ajan pitää olla viljelemässä noita perkeleen hymiöitä, ihan vain sen takia, että toinenkin tajuaisi, että ei tässä olla kuin huumorimielellä haastamassa. Luulisi, että tällaisella äijäfoorumilla ymmärrettäisiin tällainen rempseä herjanheitto, eikä otettaisi itteensä.
Niinkerta.
Ja ihan piruuttani laitoin elämäni toisen hymiön tähän viestiin.
Mikäs siinä, hienoahan se toki on että kulkee, mutta jotenkin mulle arvostusta herättää paljon enemmän kympin vartin menevä auto, kuin samaan menevä pyörä; niitä kun saa kuka tahansa duunari suoraan kaupan hyllyltä, toisin kun autoon johon joutuu näkemään tuhottomasti vaivaa, aikaa sekä rahaa.
Mielipide kai se oli tuokin. Oikeastaan kirjoituksesi herätti joitain ajatuksia minussakin. Joskus kyllä hävettää, kun kaikenlaiset duunarit vanhoine kuussatasineen yrittävät tervehtiä julkisilla paikoilla, mutta oletko vakavissasi sitä mieltä, että juuri nimenomaan kallis auto on se tapa herättää arvostusta kanssaihmisten keskuudessa?
Ja jotta saadaan asiat perspektiiviin, niin voisitko vielä kertoa meille kuinka tuhottomasti työtä olet ehtinyt näiden kahdenkymmenenkahden vuoden aikana tehdä?
Ikävuosia ei ole vielä paljoa kertynyt, mutta luulisin että tehtyäni parhaillaan kolmea eri työtä teknillisten
yliopisto-opintojen ohella rahoittaakseni harrastukseni ja käytettyäni oman autoni lähes niin atomeina kuin
mahdollista sitä rakentaessa, autettuani sekä vierestä katsottuani ihan Suomen tasolla autopiireissä tunnettuja
kavereiden projekteja, niin ainakin jonkinlaista perspektiivia aiheeseen on tullut.
Opiskelet ilmeisesti ydinfysiikkaa? Tutkijapiirien arvostuksen oletkin jo uskoakseni täysin ansainnut. Kun ottaa huomioon sen miten pitkä ja loistelias ura sulla on vielä edessäsi, eivätkö nuo autopiirit tunnu vähän.. takapajuisilta?
Mutta teit sinä sille datsunille mitä tahansa, niin kyllä minä edelleen vedän pyörällä sinusta ohi Arpelantiellä, niinkuin tein pari viikkoa sitten.