Vaparia Stadissa urakalla ensi la!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Benu sanoi:
FF15 oli kyllä mun mielestä ihan onnistunu tapahtuma! Matsit oli hyviä
Matsit olivat suurimmaksi osaksi hyviä, ja tapahtuma itsessään kulki tökkimättä alusta loppuun. Miinuksena on pakko todeta että puitteet/fiilis oli vähän köyhää, jotenkin sellainen amatööri/puuhastelumeininki. Osasyyllisenä varmaan puolityhjät katsomot ja valo-/äänipuolen olemattomuus. Kaikinpuolin ihan hyvä tilaisuus, mutta lippujen hinnat olivat aika suolaiset verrattuna siihen mitä rahalla sai. Enemmän tuli mieleen GeeBee-amatöörinyrkkeilytapahtuma kun ammattilaisvapaaottelutapahtuma. Ja siitä tekeekö tämänkaltainen äänestystuomioiden linja lajille hyvää vai pahaa voitaisiin keskustella enemmänkin.. tuolla nähtiin tosiaan pari aika mielenkiintoista tuomiota. Kehätuomarityöskentely puolestaan oli erinomaista.

jaaha imatran jätkiä vietiin taas...=( yhtä lukuunottamatta...

NO kertokaas paikaalla olleet otteluraporttia sieltä fight festivalista,
ja mikä tuomaripäätöksissä mätti.
Kun en päässyt itse paikalle, niin ei voi oikeen arvostella.
Mutta kyllä joka maassa vedetään kotiin päin, ei suomi ole siinä poikkeus.
jossain vielä todella härskisti esim: japan.

Täytyy sanoa että lyhýessä ajassa GB:ltä on tullu monia hyviä ottelioita.
Valmentajat on ainakin huippu päteviä :rock:
Tulipahan mieleen että GB: jätkät ei näytä jättävän mitään pistetuomarien varaan, vaan hoitavat matsit ennen täyttä aikaa lähes säännöllisesti.

isoh sanoi:
NO kertokaas paikaalla olleet otteluraporttia sieltä fight festivalista,
ja mikä tuomaripäätöksissä mätti.
Kun en päässyt itse paikalle, niin ei voi oikeen arvostella.
Mutta kyllä joka maassa vedetään kotiin päin, ei suomi ole siinä poikkeus.
jossain vielä todella härskisti esim: japan.

Täytyy sanoa että lyhýessä ajassa GB:ltä on tullu monia hyviä ottelioita.
Valmentajat on ainakin huippu päteviä :rock:
Tulipahan mieleen että GB: jätkät ei näytä jättävän mitään pistetuomarien varaan, vaan hoitavat matsit ennen täyttä aikaa lähes säännöllisesti.

No ei ois halunnu oikeen ruveta ottamaan mitään kunniaa ottelijoilta osottamalla sormea. Kovia suorituksia kaikki teki, ei siitä ole kyse! Mutta esim sanotaanko näin että yhdessä matsissa Latvian poika dominoi omasta mielestä aika voimakkaasti ja lopetti matsin armbariin, oli mun mielestä todella epäselvä tilanne... koska omasta mielestä tuli taputus, mutta kello soi ihan samoihin aikoihin, eikä kukaan noteerannu sitä mitenkään... siitä tuli tasapeli... Ja sitte ku oli oikeesti tasanen matsi (toki mun mielipide) ni suomalainen voitti yksimielisesti :\

Benu olen täysin samaa mieltä ja juuri tuo matsi jäi kaivelemaan pahiten. Jätkä taputti ennen kongin kumahdusta ja toisekseen, missään tapauksessa suomipoika ei hallinnut kaikkien tuomariäänien arvoisesti tapahtumia ennen sitä. Pitkin hampain olisin hyväksynyt tasurin, voitto suomipojalle kaikin tuomariäänin oli väärin. Molemmat kamppailivat silti hyvin ja aktiivisesti, ottelijoissa ei ollut vikaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom