Hmm... Onko tää tyylisuunta/laji ihan itse keksitty vai onko tämmöstä jossaa muuallakin?
Potkussa on jonkin verran infoa tietoa tyylistä''.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm... Onko tää tyylisuunta/laji ihan itse keksitty vai onko tämmöstä jossaa muuallakin?
http://www.turunjujutsuseura.fi/harjoitusajat/ - Täällähän nuo harjoitusajat ovat. BJJ-treenejä on reippaasti ja onhan seurassa melko hyvä tasokin. FFG on sitten painottunut enemmän lukkopainiin ja vapariin.
Ja jos nyt pilkkua viilataan, niin Suomessahan on toki 6(/8) mustavöistä: Juntunen, Heilimö, Leistén, Launis, Rocha ja Francisco Júnior + ainakin osan vuodesta Suomessa asuvat Lucio ja Pelé.
Mitä eroa on sitte bjj:llä ja lukkopainilla? Tietääkseni se on melkein sama laji ilman rättejä
Mites vapari toimii ip lajina?
Joo, sama laji, toisessa rätit päällä ja toisessa ei.
Tarttee varmaa lähettää sähköpostii tonne turun jujutsuseuralle ja kysyy kuinka paljon sinne kuuluu tuota vapaa ottelu/täys kontakti puolta.
Miten ihmisten mieleissä voi edelleen olla se luulo, että turun jujutsu seurassta harjoiteltaisiin vapaaottelua? Oon nyt viis vuotta turussa asuneena ja urheilleena tutustunut sekä ffgn ja jujutsupuolen ukkoihin ja tiedän ihan satavarmasti ettei siellä mitään vaparia harjoitella. Tomas karlsson oli alunperin jujutsuseurasta mutta siirtyi harjoittelemaan ja kilpailemaan finnfightersille. Se tatuoitu Jonne ja joku muu on käynyt vapaaottelun salikisoissa mutta huonolla menestyksellä. Kai Jujutsuseuralla voi oola joku vaparivuoro, mut ei sillä mitään tekemistä ole vaparin kanssa. Rätit päällä ne osaa vääntää, subbarissa menestystä ei ole tullut aikoihin eli ei sitäkään kai paljoa harjoitella.
Kaveri sanoi, että joku wing tsung ottelia veisi vapaaottelian ihan 100-0
Onko tuolla perää? Itse vain nauroin ja sanoin, että taitaa olla toisin päin :D