Pointtina oli se että fedor luultavasti vois päästä pound for pound rankeille takaisin jos se kohtais oman kokosia vastustajia. Siis kyllähän se on vielä kova sana hw:ssakin ei 2 häviötä ole niin paha mutta silti mielummin tiputtais sitä painoa kun se noilta vapari äijiltä tuntuu onnistuvan niin sujuvasti. Jos nyt vaikka mietii että tommonen 183 pitkä kaveri on samassa painoluokassa brock lesnarin kanssa ni kyllähän se vähän hirvitää. Se on kyl hienoa miten fedor aina pwnas porukkaa pridessä niin paljon pienempänä. Eikä tarvi nyt olla kärttysöitä mun mielipiteen takia. En ole ainot kenen mielestä fedor ei kuulu hw:seen.
Tosta fedorin goat jutusta en oo ihan varma kyllä voi olla että se on mutta on silvan 12-0 ufc:ssäkin aika vakuuttava eikä gsp:kään ole yhtää huonompi. jotenkin vaan tuntuu että gsp ja silva antaa lajille ihan kaikkensa ja sit toi kolmas goat ehdokas ei edes halua vaihtaa oman kokoisiin vastustajiin ni se harmittaa. Olen itsekkin fedor fani ja jos en olis ni mulle ois ihan sama mitä se tekis. Jones vs fedor lhw:ssä ois kyl kova harmi ettei toi yks tuu ufc:hen.
Tosta fedorin goat jutusta en oo ihan varma kyllä voi olla että se on mutta on silvan 12-0 ufc:ssäkin aika vakuuttava eikä gsp:kään ole yhtää huonompi. jotenkin vaan tuntuu että gsp ja silva antaa lajille ihan kaikkensa ja sit toi kolmas goat ehdokas ei edes halua vaihtaa oman kokoisiin vastustajiin ni se harmittaa. Olen itsekkin fedor fani ja jos en olis ni mulle ois ihan sama mitä se tekis. Jones vs fedor lhw:ssä ois kyl kova harmi ettei toi yks tuu ufc:hen.