Vapaaottelijat: Mitä kenkiä käytätte?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli mieleen vaan noista painikengistä, että onko niillä hyvä tai edes mahdollista juosta kunnolla?

Adidaksen Tyrint III painikengät, jotain pientä hiertymää tullut päkiöihin ja känsät isovarpaisiin eli allekirjoittaneen räpylät meni yhtä hyvin kenkiin kuin aaltomaljakko perC:seen..:wtf: Mutta muilta kuullut ks. kengistä hyvää.

Itsekkin olen tähän asti ollut ilman kenkiä mutta kuukausi sitten treeneissä varvas murtu kahdesta kohtaa ja nivelside katkesi painiessa :) joten tästä lähtien on painikengät jalassa.

Tuli mieleen vaan noista painikengistä, että onko niillä hyvä tai edes mahdollista juosta kunnolla?

On toki mahdollista, mutta kantapään (lue:rikkoutuneen polven) kautta tuli opittua, ettei ne ihan taida juoksemista varten olla, kantavaimennusta kun ei ole nimeksikään.

Avojaloin olen tahan asti vetanyt, mut pakko varmaan alkaa tossuja katselemaan, ku kaikki muut meidan treeneissa kayttaa kenkia. Ei oo kivaa, kun oikeastaan joka treeneissa varpaille astelevat.

Tosiaan, mistä hitosta noita painikenkiä löytää? Kävin kattomassa eilen läpi Mikonkadun Intersportin, Stockmannin, Forumin, Kolmen sepän aukion Stadiumin ja Intersportin eikä missään myyty muuta kuin ei-oota. Tai no okei, yks malli Tyrantteja löyty, joka tuntu jalassa aika ankeelta. Saako noita vaan jostain spessukaupoista tjsp?

Mä löysin syksyllä Asicsin painitossut Itiksen Intersportista ja joku kertonut ostaneensa Jumbon Intersportista. Sieltä hakemaan! :thumbs:

Mä löysin syksyllä Asicsin painitossut Itiksen Intersportista ja joku kertonut ostaneensa Jumbon Intersportista. Sieltä hakemaan! :thumbs:

Luotetaan Seinäjoen Supersporttiin ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom