Alan vähitellen muuttua ulkoisestikin oikein stereotyyppiseksi tutkijaksi, kulahtaneita villapaitoja ja farkkuja, piilareiden ja meikkien käyttö vähenee jne... En oikein jaksa enää baariinkaan ihmeemmin panostaa ja aika harvoin tulee käytyäkään. En muutenkaan käy missään tanssipaikoissa vaan useimmiten mennään jonnekin rentoon paikkaan nauttimaan hyvistä oluista. Sellaisiin paikkoihin ei mikään bileprinsessa -look oikein istuiskaan.
Lukiossa mulla oli joku ihme pikkuvanha kausi ja saatoin laittaa jakkupuvun kouluun . Välillä nytkin tulee sellainen fiilis, että voisi ehkä vähän enemmän katsoa, mitä päälleen laittaa. Ostin juuri reissun päältä oikein naiselliset korkeakorkoiset, kapeakärkiset nilkkurit, mutta olen joka päivä keksinyt hyviä tekosyitä miksi jalkaan tunkevatkin ne kaikista kulahtaneimmat (=mukavimmat) kengät.
Lukiossa mulla oli joku ihme pikkuvanha kausi ja saatoin laittaa jakkupuvun kouluun . Välillä nytkin tulee sellainen fiilis, että voisi ehkä vähän enemmän katsoa, mitä päälleen laittaa. Ostin juuri reissun päältä oikein naiselliset korkeakorkoiset, kapeakärkiset nilkkurit, mutta olen joka päivä keksinyt hyviä tekosyitä miksi jalkaan tunkevatkin ne kaikista kulahtaneimmat (=mukavimmat) kengät.