GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vapaa-ajan housuja

Juuh, noilla farkkuvalmistajilla on varmaan erilaisia malleja ja sitten niitä pitää vain yrittää sovittaa monet, josko yhdet osuis kohdalleen. Materiaalilla on kans iso merkitys. Paras matsku on musta joku vähän joustava, mutta silti napakka. Pienen jouston ansiosta muotoutuu paremmin ja napakkuus pitää huolen, ettei liikaa hytise :D . Se pylly kun ei ole kuitenkaan ihan pelkästään tiukalla treenillä hankittua.

Niin ja yks ongelma on kans olla välittämättä niistä kokonumeroista. Tekee henkisesti tiukkaa valita joku koon 40 pöksy... Etenkin noissa teinimerkeissä ne koot on ihan jotain muuta, kuin muissa merkeissä on tottunut.

MissSixtyistä mullakin on sellanen mielikuva, että ne ei tähän kroppaan istu.

farkkuja:/

Joo kiva kuulla, et en tosiaan ole yksin ongelman kanssa.
Kyselin aiemmin tuolta yleisestä keskustelusta farkuista ja mut ohjattiin tänne...joku mies:rolleyes:

Mitä mieltä olette muuten Leviksistä?? Kävin eilen jc-storessa ja siellä se myyjä vakuutti Leviksien olevan iso trendi nykyään, mut itse jo kerran Levikset eläneenä (80-90-luku), en ole ihan varma, miten suhtautua niihin, jotenkin tulee sellainen tunne et ne päällä olen todella:wanha:

:thumbs:

Mut toisaalta ne vois olla kovinkin kotoisat:D

Vaiko vaan ihan:david:

Mun on myös tosi vaikea löytää farkkuja, jotka ihan oikeasti näyttäis hyvältä päällä. Suurin ongelma on mun pituus (tai lyhyys, 160 cm). Farkkujen malli aina vähän kuitenkin kärsii, jos niitä joutuu lyhentelemään, joten olis hyvä löytää just itselleen sopivan mittaset. Tällä hetkellä omistan kuitenkin JOPA kolmet farkut, joita kaikkia vielä käytänkin. Kahdet niistä on merkkiä Vero Moda ja yhdet Onlyt. Noissa myymälöissä on oikeasti vaikka kuinka paljon eri mallisia farkkuja. Malttaiskin aina raahata sinne sovituskoppiin ne kymmenet eri housut ja niistäkin vielä kaikista kaksi eri kokoa, kun kootkin vaihtelee mun mielestäni niissä aika laajalti... Viimeksi farkkuostoksilla ollessa sovitin sellasia farkkuja, joista ajattelin ne nähdessäni etteivät varmasti oo "mun malliset" ollenkaan. Olivat sitten kuitenkin just hyvät ja ne ostin!:)

Muutenkin oon löytänyt juuri tuolta Vero Modan mallistosta sellasia mukavia ja rentoja kangashousuja, joita voi käyttää farkkujen tapaan melkein missä vaan (tai ainakin mä käytän).

Ja puuma, mulla on vähän sama fiilis Leviksistä...:nolo: En vaan voi sille mitään, mut tulee tosiaan joku 90-luvun alkupuoli mieleen, kun ne oli niin kova juttu silloin. Kai niitä kuitenkin edelleen käytetään paljon, kun monen farkkukaupan valikoimiin kuuluu. Pitäiskin joskus mennä kokeilemaan, että miltä ne 501:set nyt päällä näyttäis!:rolleyes:

Leviksistä

Nykyään on kuulemma paljon muitakin malleja kun noi 501.
Niitä en ehkä päälle panis, mut joku uudempi malli saattais olla ihan hyvä, pitäis ehkä mennä kokeileen vaan rohkeesti:(

Monet on kyllä kehunu just noita Onlya ja Vero Modaa, et ehkä niissä kantsis käydä...yleensä en ole niistä löytäny juuri mitään, mut voihan sitä taas yrittää. Ja voi olla tosiaan niinkin, et jotkut tylsännäköiset housut onkin oikeeesti ihan tosi hyvät:lol2:

Kangashousuja en ole oppinut pitämään, aina vaan on farkut.
Sitäkin voisi alkaa jo tässä iässä harjoitteleen;)

Lyhyelle löytyy ainakin Espritin mallistosta ihan Short-pituudella olevia farkkuja. Ite oon 157cm "pitkä" ja tuo Short-pituus on juuri sopiva ja paksujen reisienikin kanssa mahdun loistavasti Espritin farkkuihin, ei jää vyötäröltäkään isoksi :)

Mä olin kans aikasta ilosen yllättyny ku Espritin Play housut shorttina oli buenot, siis koossa 36... Ja mullahan tuota peppua ja reittä on:D

Mulla on muutamat hyvät housut, jotka istuu hienosti:

- Lee:n malli Leona
- Espritin farkut
- Lindexin mustat siistit housut

huomasin kyllä viime viikolla farkkukaupassa, että treenaus on tehonnut ainakin jalkoihin :lol2:

Mä tykkään Zaran farkuista. Ne näyttää hyvältä päällä ja on tarpeeksi pitkät.. joskus jopa melkein liian pitkät, vaikka oon 176cm ja käytän korkkareita.. :D Noi Zaran farkut on aika pientä kokoa eli niitten valikoimasta parhaat on ehdottomasti sellaset missä on stretchiä, muuten ei mahdu reisistä.. :rolleyes:

Farkku/vapaa-ajan housuongelma täälläkin. Eli nyt varsinkin hoikistuneena on todellinen ongelma löytää housuja. Mulla on kaapissa parit Vero Moda / Onlyn farkut, jotka olen löytänyt todellisen etsimisen jälkeen. Yksin kun on vaatekaupassa, pitää raahata koppiin kirjaimellisesti parikymmentä paria housuja. Nykymalleissa ole huomannut sen, että ne on reisistä tosi kapeat ja vyötäröltä armottoman isot, varsinkin Zaran housuissa tämä ongelma on mulla tullut vastaan. Ja mä en todellakaan ole edes mikään tiimalasivyötäröinen. Johtuukohan se siitä, että olen 160 senttinen pätkä ja kuten Hermione jo tuossa aiemmin kirjoitti, en minäkään haluaisi kauheasti joutua housuja lyhtentelemään.

Ostin pari viikkoa sitten Espritiltä parit housut Short mittaisina, kangashousut ja farkut. Olin into piukeana, että vihdoin olen löytänyt hyvät, no kangashousut meneekin, mutta ne farkut ei, ne on juuri pestyinä vielä ihan ok, mutta jo päivän käytön jälkeen niin löysät, varsinkin vyötäröltä tulee oikea munapussi :( . Reisistä ei koon 36 housut vielä mahtuneet, mutta pitää odottaa, että reidet tästä dieetin myötä pienenee. Jospa sitten vois ostaa pienemmät, josko ne sitten olisi vyötäröltäkin paremmat.

Mua kans vähän mietityttää et kuin ne koot oikein voikin vaihdella niin paljon.

Ite oon kokoa 38 ja tuuma koossa abaut 30. mutta kappas vaan mun kaapista löytyy Onlysta ostetut mustat pilli/stretsi/farkut kokoa 42! Ja siis ostin nää housut viikko sitte. älytöntä. koossa 40 ei farkut menny tyyliin polvista ylöspäin mutta sit 42:ssa on PAKKO käyttää vyötä koska ne on niin löysät vyötäröltä, mutta muuten tosi hyvät. pituutta multa löytyy 177cm, ja ihmettelen miten ne lyhyemmälle sopii koska näitten lahkeet kuitenkin vähän koskee maata kävellessä.

Tyydyn siis uskottelemaan itselleni että, kuten esim rintsikoissa, koot vaihtelee valmistajan mukaan. Mielenkiinnolla odotan että minkähän kokoset housut sitä ens kerralla löytää ostoskassista! :rolleyes:

Noista vapaa-ajan housuista oon löytäny hennesiltä mukavia casual housuja. Koti housuja löytyis vaikka kuin monet, jos raskis ostaa.:)

Carina: just sillai mulle kävi... Eli en viittiny ostaa 38 kokoo, ku se oli vyötäröltä sellanen vakio hölmö. Sit muutaman kk:n päästä samat housut oli tarjonnassa ja 36 koko meni kivasti päälle; ei pystyny vastustaan:D .
Suunnillee kaikki farkut on mulle megamatalia malleja, ku ne täyttyy nii kovin, ettei ne vaan kertakaikkiaan nouse sille korkeudelle ku ehkä pitäis:rolleyes: .

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Saako jostain KESTÄVIÄ housuja? Pesen täällä pyykkiä ja taas on pakko heittää roskiin yhdet haaroista kuluneet. En oikein tykkää farkuista eli käytän mielummin jotain paksua kangasta olevia housuja. Vinkkejä? Hinnalla ei väliä, kunhan ei tarvitsisi ostaa uusia kuukauden välein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom