GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vapaa-ajan housuja

Ikä
53
Moi

olen kyllästynyt pitämään farkkuja vapaa-aikana lähes aina ja haluaisin vinkkejä hyvän mallisista housuista ja ostopaikoista. Yleensä kaupan housuissa on rumat takataskut ovat vyötäröltä isot. Reisistä kiristää jne. Mulla on yhdet röhnisch:n housut jotka aika hyvin istuvat mutta nekin on liian lyhyet. Kertokaa mistä te housuja löydätte!

Espritillä ja Mexxillä löytyy hyviä ja kohtuuhintaisia housuja niin vapaa-aikaan kuin työhönkin, siis muitakin kuin farkkuja. Kotioloissa vapaa-ajan housuongelmaan olen löytänyt itseäni yllättäneen ratkaisun: hame! Ei kiristä reisistä ei. :)

Mä oon ite kovastikin tykästynyt Vero Modan/ Onlyn muihinkin kuin farkkuihin. Varsinkin kesällä ja näin syksyn lähestyessä on mallistossa paljonkin kaikenlaisia kangashousuja.. Kaikenmalliset kyllä löytää omansa. Suosittelen!:)

Juu mie en ainakaa farkkuja osta kun en löydä!! Lyhyyteni takia kaikki liian pitkiä tietenkin,mut paras oli lauantaina kokeilin pitkästä aikaa farkkuja kaupassa,ni jotkuu L-kokoiset (normikokoni on S) kiristi sairaan kovin reisistä ja vyötärös oli sit varaa enemmänkin.Ne oli ainakii jollekkii rimppakintulle suunniteltu!! Olenkin koko kesän käyttäny kangashousuja ja lisää oisi kiva löytää!!:D

Lyhyelle löytyy ainakin Espritin mallistosta ihan Short-pituudella olevia farkkuja. Ite oon 157cm "pitkä" ja tuo Short-pituus on juuri sopiva ja paksujen reisienikin kanssa mahdun loistavasti Espritin farkkuihin, ei jää vyötäröltäkään isoksi :)

Mä oon ite kovastikin tykästynyt Vero Modan/ Onlyn muihinkin kuin farkkuihin. Varsinkin kesällä ja näin syksyn lähestyessä on mallistossa paljonkin kaikenlaisia kangashousuja.. Kaikenmalliset kyllä löytää omansa. Suosittelen!:)
Onkohan ne uusineet mallistoaan - ainakin aikoinaan tuntui, että vaikka jollain ilveellä sattui löytämään reisistä sopivat, oli housut kuitenkin sääristä pillit.

Noitten Espritin housujen puolesta liputan minäkin.

Onkohan ne uusineet mallistoaan - ainakin aikoinaan tuntui, että vaikka jollain ilveellä sattui löytämään reisistä sopivat, oli housut kuitenkin sääristä pillit.

Kyllä mulle ainakii tuntuu suurinosa nimenomaan kangashousuista istuvan ihan hyvin...Jokaisella on tietty omat mieltymyksensä, mutta mä oo jotenkii outo lintu enkä oikee muualta mitään koskaan osaa ostaakaan. Espritin housuja tuntuu useampikin mimmi kyllä täällä kehuneen. Jospa näistä kangistuneista kaavoista voisi joskus pyrkiä poiskin...:D

mistäköhän noita Esprit FARKKUJA mahtaa löytyä,onhan täällä kaupungissa ainakin ANttilassa ja Intersportis muistaakseni niitä (lähinnä treeni) vaatteita mut en muista farkkuja bonganneeni... ??
:eek:

Sokoksella ja Aleksilla on ainakin Espritin farkkuja ja muita housuja. Tosin aika heikot valikoimat Suomessa on niin Espritin ja Mexxin suhteen verrattuna esim. keski-eurooppaan... Eli jos ulkomaille suuntaa niin kannattaa shopata ;)

Mutta Espritilta ja Mexxiltä olen löytänyt jalkaani sopivat farkut + muitakin housuja. Onlyt ja VeroModan kamppeet aiheuttaa lähinnä tuskaa ja hammasten kiristystä, tai sitten en ole vaan oikeita malleja osannu etsiä.

Onlyn kokelmissa on nytte sellaset aivan ihanat army-printillä varustetut kangashousut. Ajattelin tänää suihkassa suoraa töistä liikkeeseen ne hakemaan. On musta-harmaa, sit ruskeen ja vihreebn sävyissä... Meän salilta yks tyttö on siel töissä ja todella lihaksikkaassa kuosissa ja sanoi et housut istuu tosi hyvin :) Mulle ne kyl saattaa olla reisistä taas löysemmät ku en omaa yhtä plajon lihaa :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Stockerilta olen joskus löytänyt kivat puuvillamaiset pökät. Aika matala lantio ja rento malli, istuu hyvin niin pepusta kuin reisistä kuin lantioltakin.

Haa, mä löysin vihdoinkin farkut itselleni :hyper: ! Monien sovituskopissa vietettyjen tuskaisten kertojen jälkeen löysin sellaset farkut, jotka mahtuu jalkaan ilman että ne on vyötäröltä äitiyshousujen näköset. On noita muitakin mahtuvia löytynyt, mutta sitten ne on näyttäneet jalassa niin kauheilta, että itku on melkein meinannut päästä :itku: . Tää housujen hankkiminen on oikeasti vakava ja herkkä asia :D . Etenkin kun taisi tuossa loman aikana kertyä hieman ylimääräistä, ei kauheesti, mutta ihan riittävästi.

No, ei noikaan farkut ihmeitä tee, eli eihän se farkkujen vika ole, jos se sisältö ei näytä hyvältä. Mutta monet, monet, monet muut farkut saa mun peban näyttämään ihan kamalalta. Nää jalassa lopputulos on mun silmään siedettävä ja se on harvinaista. Mä käytän paljon hameita osaksi just tän pyllyn takia, toki viihdyn muutenkin hameissa.

Niin joo, ne farkut löysin Helsingin Forumissa olevasta Vilasta. Sieltä on löytynyt muitakin istuvia housuja. Kaikki mallit eivät olleet tälle pyrstölle sopivia, mutta tähän iloon riitti yhdetkin.

Heh, kokeilinpa tuossa joku aika sitten täältä saaduista vinkeistä rohkaistuneena yhtiä Espritin farkkuja. Lopputulos: ihan kauheet ja nimenomaan takana ei ollut peballe yhtään tilaa. Se malli just ei tainnut olla sellanen muodokkaan (lue: ison) peban omaavalle henkilölle suunniteltu.

Minunkin pitäisi löytää itselleni farkut, nimenomaan farkut. Olen pitkittänyt tätä housukauppaan menemistä jo ties kuinka kauan, vain ja ainoastaan sen takia että se housujen löytyminen on todellakin mahdotonta. Vihaan sitä sovittelua ja lopulta paritkymmenet housut kokeiltua toteamista, "ei näistä mitkään sopineetkaan". Viimeisetkin omat ja ennen sopivat housut on alkaneet nyt kesän jälkeen kummasti kiristää...

Trikoot on aika hyvä vaate, olen alkanut tulla siihen tulokseen. :D Ei kiristä eikä purista, mukautuu muotojen mukaan.

Ostin vähän aikaa sitten Pepe Jeans:in (pimlico) farkut, ihan törkeen hyvän malliset. Lahkeet levenee vähän ja istuu pebasta tosi hyvin eikä kiristä reisistä. Suosittelen :thumbs:

Niin joo, ne farkut löysin Helsingin Forumissa olevasta Vilasta. Sieltä on löytynyt muitakin istuvia housuja. Kaikki mallit eivät olleet tälle pyrstölle sopivia, mutta tähän iloon riitti yhdetkin.

Mäkin olen ostanut Vilasta paritkin farkut. Erinomainen istuvuus!

Ei tosin ihan freesoulin veroinen, mutta kuitenkin.. suhteeltaan edullinen jne.

Mä en kyllä yhtään tiedä mistä lähtisin niitä farkkuja etsimään... Jotenkin mä kammoksun miss-sixty ja freesoul-osastoa - voiko muka mun ahterille löytyä farkut jommalta kummalta merkiltä? Oliko se tähtityttö kun näitä kuitenkin kehui, joten pitäisiköhän uskaltautua noita sovittelemaan. Tai ONLYn farkut?

Mulle on oikeasti tullut kammo noita farkkukauppoja kohtaan.

Pikkusiskon kanssa kävin taannoin jossain teiniXfarkkuliikkeessä ja siellä olisi ollut vaikka minkälaisia housuja, jopa minun makuni mukaisia... MUTTA... Eredyin sovittamaan (normaali kokoni siis 36-38) ja ensimmäinen koko mitä voi edes vähän ajatella oli jotain nelosella alkavaa. Luonnollista tietenkin että tällaisessa koossa sitten vyötäröltä olisi mahtunut jo kaksoset sisältävä maha kyytiin. Jotenkin ihan omituisen mallisia olleet monet farkut mitä olen katsellut.
Reidet kinnaa aina, tikkujalkamallia pitäisi olla jotta niihin mahtuisi ja tämän lisäksi hervottomalla röllömahalla varustettu ettei vyötärölle jäisi sitä kantokaukaloa.

ONLYllä ja EDCllä on hyviä farkkuja. Mulla on kanssa pien kammo miss-sixty farkkuihin. Tuntuu et ne on tehty siroille immeisille ja mä en kyl hirmusen siro oo ;)

Mä en kyllä yhtään tiedä mistä lähtisin niitä farkkuja etsimään... Jotenkin mä kammoksun miss-sixty ja freesoul-osastoa - voiko muka mun ahterille löytyä farkut jommalta kummalta merkiltä? Oliko se tähtityttö kun näitä kuitenkin kehui, joten pitäisiköhän uskaltautua noita sovittelemaan. Tai ONLYn farkut?

No Onlyn farkut ei mee jalkaan kirveelläkään, tai jos joku norsumalli menee, on vyötärö sitten niin löysä että.

Freesoulilta olen löytänyt pari vuotta sitten hyvät farkut, jotka on vieläkin ahkerassa käytössä. Erittäin hyvä malli, ja istuu mun megaperseelle loistavasti. Viime kesän mallistossa ei ollut mitään hyviä (en siis sovitellutkaan, kun eivät olleet ulkoisestikana mun makuun), tämän kesän malleja en ole edes katsastanut kun kesällä pidetään hametta! Tosin kohta vois katsastaa syksyn malliston, eiköhän se oo tullut jo aikapäiviä sitten.

MissSixtyt ei jalkaan mene.

Pikkusiskon kanssa kävin taannoin jossain teiniXfarkkuliikkeessä ja siellä olisi ollut vaikka minkälaisia housuja, jopa minun makuni mukaisia... MUTTA... Eredyin sovittamaan (normaali kokoni siis 36-38) ja ensimmäinen koko mitä voi edes vähän ajatella oli jotain nelosella alkavaa.

Tästä tuli mieleen, että mun sisko on tosi laiha (mut ei ole mikään laihaläski, sillä hän käy salilla ja sillä on aivan mahtavan kaunis kroppa :) ) ja on muistaakseni kokoa 34. Kateus aina iskee, kun sen kanssa lähtee shoppailemaan. Sen päälle menee farkut kuin farkut ja itse taas en löydä mistään sopivia. :jahas: Siskon päällä farkut näyttääkin paremmalta kuin mun päällä.

Mut kiva, kun täällä on kohtalontovereita ja tietää, ettei tämä ongelma ole vain mun ongelma. ;) Mä en ole vuoteen sovittanut yhtiäkään farkkuja, kun ei mitkään kuitenkaan sovi. :itku:

edit: MissSixtyt ei kyllä tosiaankaan mene mullekaan! Aikamoinen tikku pitää niihin olla. Tällaiselle 36/38 kokoisella ei ole mtn saumoja mahtua niihin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom