Vanteet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarttis saada uuskoppasen V70:n alle talvinakit. Ja vanteet tietty puuttuu.

Mitäs raadin mielestä maksaa uudet peltivanteet? Jos rengasliikkeen äijä sanoo mulle että X€ maksaa niin en tiedä onko kallis vai halpa :nolo:

Kannattaako käytettyjä ostaa, jos niitä edes saa?

En tiedä mitä kokoa olen ostamassa. Varmaan joku normaali 15"/185 tai jotain

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko x € kallis vai halpa, vaikea sanoa....
Nyt sais 195/65R15 talvirengas + aluvannetta 690€ asennettuna.
Ite pitäis hommata V50 malliin.

jos ajelee v70 volvolla ni on aikas vitun noloa IMO jos alle heittää jotkut onnettomat peltivanteet. tollaset 500-1000e sarjat alle asennettuna sinne alle niin ei tarvii miettiä mitään ihmeellistä.

No peltivanteet siksi että a) ovat halvemmat ja b) keräävät vähemmän lunta ym. skeidaa jarrulevyille. Eikä tartte murehtia naarmuja ym. joita kuitenkin tulee kun meikä pistää vaihtaen renkaita ;)

Samasta syystä en halua mitään leveitä ja isoja nakkeja. Kesärenkaissa valitettavasti on jo IMHO liian isot renkaat (16"/205). Isot renkaat maksavat perkeleesti ja ovat aina huonommat ajettavat. Melua on enemmän ja pito heikompi silloin kun pitoa kaipaa, eli sateella ja muutenkin huonoilla keleillä.

Sitä alkaa vanhentua. Ei kaipaa kromin kiiltoa. Autokin on dieseli...

Mulle on jäänyt sellainen käsitys, että uutena ostetut peltivanteet ja jotkin saman kokoiset perusalumiinivanteet on lähes samoissa hinnoissa. Taitaa olla vaan hankalaa noita peltivanteiden hintoja netistä kaivaa. Kaikki vaan tarjoaa alumiinivanteita.

edit: Jaa, sen verran löytyi, että esim. Mazdaan 16" (alkuperäiset) peltivanteet maksaa 85 € / kpl. Tolla hinnallahan saa jo samankokoisia aluvanteita.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom