SUPERCARB 1kg -40%

Vantaan suunnalle huhuiluja

Jos nyt tätä kautta kyselisin jos vaikka löytyis joku muukin samassa tilanteessa oleva
..treeniseuraa salille & lenkkipolulle kaipailtaisiin pääkaupunkiseudulta,mieluiten länsi-vantaalta :)
Ja ihan höpöttely seuraa fitness elämäntavoista ympäri suomee :rock:
Itse En ole itse missään älyttömässä tikissä vielä ;) Mutta parempaan suuntaan,ylimääräiset kilot tiputeltu,mutta vielä
olis paljon tehtävää.Olis kivaa löytää samanhenkistä seuraa,kun kaveripiirissä sitä ei oikein ole..

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Täällä ilmoittaudutaan, Keski-Vantaalta Pakkalasta tosin :D itellä kans vuosi sitten alotettu salilla käynti ja oikeestaan vuoden alussa sitte meni ruokavalio uusiks ja alko tavoitteellisempi kova treenaus eikä oo tosiaan liikaa kavereita ketkä jaksais olla iloisia/edes kiinnostuneita uudesta mave-enkasta yms... ;) joten höpöttelyseura ja lenkkeilyseura tervetullutta :)

Vantaan Martinlaaksossa myös treeniseuran ja punttailusta innostuneiden ystävien puute. En saanut laitettua teille yksäriä, mutta mulle voi laittaa meiliä: veeramaria83@gmail.com, olis tosi kiva sopia tapaaminen vaikka ihan piakkoin! Pitkä kesä edessä treenailla ;)...

Ei mulle saakkaan laitettuu yksärii ku en oo vip =( pitääpä sopia s.postitse joku get together ja kitkat88:kin mukaan! =) Ollaanko me 3 tosiaan ainoat jotka vaikuttaa Vantaalla ;) ?

Voi apua te kaikki ootte kuitenki iha jossain supertikissä ja minä vasta ihan keltanokka ;) no jaa ei kai se mitään! mut onpas martsari edustettuna... taidan olla tuomittu ainakin yksin lenkkeilyyn täälä Pakkalan huudeilla... =D

Kokemuksesta voin sanoa, että aivan tavallisia ihmisiä jokainen. Mä saatan syksyllä olla töissä Kartsissa, joten sillon ainaki saattais päästä työpäivien jälkeen suoraan lenkille :)

Täällä olis myös yksi Vantaan Myyrmäestä! Ei munkaan kaveripiiristä löydy treenaamisesta ym. kiinnostuneita, joten olisi kiva löytää samanhenkistä porukkaa. :)
Mulle saa laittaa sähköpostia: ssee-@hotmail.com

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
länsivantaa

Moikka täälläkin yksi länsivantaalla treenaileva vantaanlaaksossa asuva treeenaaja. Facebook yhteisö kuulostaa kivalta,olis kiva saada vertaistukea treenailuun emmi__b@hotmail.com. Kennelles piti laittaa s-postia, ku facebook ryhmää teki?

Jos täällä on joku Tiksin Elixiassa treenaava, niin saliseura kelpaisi :). Meiliä voi laittaa osoitteeseen semmi<a>bansku.net

Heips,

itä-vantaalainen punttimimmi kaipaisi vertaistukea ja höpöttelyseuraa kans liittyen treenaamiseen. Toimiiko facebook-ryhmä vielä aktiivisesti?

Itä-Vantaalainen täällä hei! Tämähän on loistava idea. Mä tahon kans mukaan! :)

Suositut

Back
Ylös Bottom