Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
B.O.S.S. sanoi:Ite ottaisin kaijuttimen kainaloon ja marssisin maalikauppaan neuvoa kysymään, luulis että tietävät... Mutta varmasti saa hienon kiiltävän pinnan lakalla.
roni3 sanoi:Minä taasen kysyisin entisöijältä. ***tan, kun viime kysymykseni kanssa sain rautakaupasta tikkurilan maalitehtaan puhelinnumeron...
Ja muutenkin, entisöijillä ( kts puhelinluettelo) näppituntuma vanhoihin pintoihin parempi.
Pyranha sanoi:Niinkuin tuossa aiemmin jo kerrottiin, ensin tosi hienolla paperilla vanha lakka vastaanottavaiseksi (240 tai hienompi) ja siihen 3-5 kerrosta päälle.
Keijo S sanoi:Itsellä oli sama projekti muutama kuukausi sitten. Loppupeleissä käytin suosittua Unicaa, joka on ihan perinteinen uretaanialkydilakka.
NoPain sanoi:Minulla on ollut suunnitelmissa jollain konstilla saada Chorus Compact 662 pyökin värisistä kaiuttimista mustat. Kävis vähän paremmin mustien 682 kanssa yhteen. Eli miten kannattais tehdä muutos Elegantista Avantgardeen? En tiedä onko noissa oikea puupinta vai joku liimattu puujäljitelmä. Ei kuitenkaan viitsis pilata kaiuttimia
Pinta noissa (ainakaan mustassa) ei ole kiiltävä, eli toimisikohan kevyt hionta ja sävytetty mattalakka?
]
Mä kokeilisin lakkapetsiä. Eli taas pinta hiotaan ihan puhtaaksi ja lakkapetsit päälle. Jää puun kuviointi näkyviin, mutta pinnasta tulee musta. Jos haluat ihan matan, niin pelkkä petsikin on ihan ok.Rontto sanoi:Jos noissa on pinta puuviilua kokeilisin sävytettyä vahaa, pinta hiotaan puhtaalle puulle, vahaa pintaan siveltimellä ja kiillotus rätillä.
B.O.S.S. sanoi:Ite ottaisin kaijuttimen kainaloon ja marssisin maalikauppaan neuvoa kysymään, luulis että tietävät... Mutta varmasti saa hienon kiiltävän pinnan lakalla.