vanhat tv-sarjat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mitä kaikkia hyviä suomalaisia huumori sarjoja aikoinaan tuli telkkarista?esim.pulttibois ja manit pois.jos vaikka dc:llä koittais jotain etsiä..

Pulmuset eli married with children.

Originally posted by jackass82
mitä kaikkia hyviä suomalaisia huumori sarjoja aikoinaan tuli telkkarista?esim.pulttibois ja manit pois.jos vaikka dc:llä koittais jotain etsiä..

Aika saattaa kullata muistot, mutta Tankki täyteen ja Reinikainen upposivat ainakin tällaiseen vähemmän valmiiksi nauretun huumorin ystävään. Lapinlahden lintujen ne alkupään sarjat oli kanssa OK, olikohan se nyt Seitsemän kuolemansyntiä vai joku muu se ihan ensimmäinen sarja?

Pulttibois ja tuo Aake & Pirkka-Pekka -tuotanto oli kyllä mun mielestä jo silloin ekalla kierroksella ihan karmeeta paskaa. Tabu vai mikä se PP:n ihan ensimmäinen oli taisi naurattaa muutaman kerran.

Tuntuu että kaikilla noilla ensimmäiset jaksot on kohtuullisia, mutta sitten myöhemmässä vaiheessa alkavat ideat loppua ja menee väkisin vääntämiseksi.

EDIT. No niin, tuli karmea takauma 80-luvulta kun amerikansukulaisia oli vierailulla ja sitten töllöstä tuli just tota Aake & PP -heilumista. Vieläkin muistan kuinka mua hävetti ihan v**usti faijan puolesta joka nauraa röhötti sille sekoilulle, serkkujen mulkoillessa silmät ymmyrkäisinä.

Hymyhuulet, joka tulee uusintana piakkoin.

Trabant Express, joka ei tule uusintana piakkoin, koska pitää näyttää kaikenmaailman spedemäisiä uusintoja. Oli ainakin yhtä hyvä kuin seuraava eli

Studio Julmahuvi, joka on kaikkien aikojen paras suomalainen vitsihuumoriohjelma.

:kuvia:

[

Studio Julmahuvi, joka on kaikkien aikojen paras suomalainen vitsihuumoriohjelma.

:kuvia: [/B][/QUOTE]

Tämä sarja tosin vaatii jonkin verran toistokertoja, sen jälkeen toimii loistavasti

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Keisari
Juu, mä asun asuntoautossa ja juon budweiseria. Käyn töissä K-martissa ja mulla on flanellipaita (toisinaan myös pakkopaita).

Niinpä, se se on Valkoisen Roskan kohtalo. Mutta heillähän on oikeutensa siihen.:wanha: :kuvia:

Vanhat kummelit.Nostan ne toiselle sijalle komedia top5:ni heti Pulttiboisien/Manitboisien jälkeen.Ja tietysti velipuolikuut,mutta niitähän voi katsoa tv:stäkin.

Originally posted by Keisari
4sen tv-uutiset on myös naurettavia. Ja 4sen urheilupuolelta viivi avellan. Hän naurattaa myös (mutta ei niinkään ruudussa).

:confused: koittaako tämä olla vitsi vai onko sinulla outo huumorintaju?

Originally posted by Mr.Muscle
Vanhat kummelit.

Se tuotantokausi missä oli Fabio jne uppos täysin, kaikki jaksot oli jossain VHS:llä ja se katos johki.. :sormiperseessä:

Back
Ylös Bottom