Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Sakkeus
Höhö, ite oon käyttäny samoi linssei kolme vuotta vaik ne on kuukauden linssit öhöhööhh
Originally posted by fitnesspimu
Hullu mies! Eikö ahdista yhtään? Mä pidän kuukauden linssejä 3:n viikon kierrolla.
Originally posted by rsturbo
Jep, ei mullekaa mitää tulehduksia tullut vaikka pöhnässä pistin lattialle tippuneen linssin takaisin silmään. Ei tullu oikee mielee et mihin sen olis voinu pistää baarissa. :kippis1:
Pistin sen sitten silmään 2 promillen kännissä.
Se oli muuten 2 viikkoa vanha vuodenlinssi. Hinta semmoset 250 mk
kurqo -->
Originally posted by latexii
Nakkasin sitten noi piilarit roskiin. Toi lasik laser-leikkaus kyllä kiinnostaisi, mutta maksaa kyllä liikaa toistaiseksi mun kukkarolle. Vituttaa ku näköni on niinkin huono kun joku -4.25.. ihan tuskaa :(
Originally posted by hkaroliina
Itselläni saattaa samat piilarit olla päässä viikonkin verran, siis sellaiset kertakäyttölinssit, eikä tunnu missään...siitä terveydellisyydestä en tiedä, mulla ei oo ollu silmätulehdusta vuosiin ja edellisessä tarkastuksessa optikko kehui, kuinka "hyväkuntoiset" silmäni ovat. No, kun rahaa on tarpeeksi, kävelen silmäleikkaukseen...
Originally posted by hkaroliina
Itselläni saattaa samat piilarit olla päässä viikonkin verran, siis sellaiset kertakäyttölinssit, eikä tunnu missään...