Vanhaksi mennyt lisäravinne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Uniquet
  • Aloitettu Aloitettu
Sain joskus ilmaiseksi melki kymmenen kiloa massanlisääjiä ja proteiineja, jotka olivat 6-12 kk vanhoja, ja kaikki oli oikein hyvässä kunnossa ja onnellisesti ne tuli nassuteltua ilman komplikaatioita. Kannattaa kuitenkin tutustua tavaraan, ennen kuin laittaa suuhunsa... jos siellä mönkii jotain elukoita, ei kannattane enää lykätä sheikkeriin, vaikka ne olisivatkin oivia lisäproteiinin lähteitä :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
minkä merkkisiä massanlisääjiä sait?

Fastiahan ne. Recoo tais olla ja muscle +:ssaa, jos nyt oikein muistan.

Lasken noi massanlisääjiksi kun niissä on hiilaria ;)

Nostellaan vanhaa ketjua.. Eli kaapista löytyi avattu sekä avaamaton purkki L-Leusiinia. Molempia purkkeja on säilytetty viileässä ja kuivassa. Uskaltaako niitä käyttää enään? Itse en tiedä lisäravinteiden pilaantumisesta mitään ja en löytänyt oikein vastausta, kun sitä yritin etsiä. Olisin kiitollinen, jos te viisaat pakkislaiset voisitte valaista minua tämän asian suhteen! Parasta ennen: 4/2011

Nostellaan vanhaa ketjua.. Eli kaapista löytyi avattu sekä avaamaton purkki L-Leusiinia. Molempia purkkeja on säilytetty viileässä ja kuivassa. Uskaltaako niitä käyttää enään? Itse en tiedä lisäravinteiden pilaantumisesta mitään ja en löytänyt oikein vastausta, kun sitä yritin etsiä. Olisin kiitollinen, jos te viisaat pakkislaiset voisitte valaista minua tämän asian suhteen! Parasta ennen: 4/2011

En ota mitään vastuuta sanoistani nyt, mutta kyllä mä ainakin noita viittisin käyttää. Avaamatonta etenkin.

Okei! Ois kiva kyllä tietää, että onko mahdollista se, että jauhe olisi muuttunut myrkylliseksi. Enköhän tuota avaamatonta purkkia ala käyttämään, mutta jos jollain on jotain lisätietoa asiaan, niin olisi mukava kuulla :D

Okei! Ois kiva kyllä tietää, että onko mahdollista se, että jauhe olisi muuttunut myrkylliseksi. Enköhän tuota avaamatonta purkkia ala käyttämään, mutta jos jollain on jotain lisätietoa asiaan, niin olisi mukava kuulla :D

Jostain luin että aminohapoilla on taipumus muuttua hormonien esiasteiksi kun vanhenevat. Joten jos se on tarpeeksi vanhaa niin varaudu suurempaan lihaskasvuun sekä gyno oireisiin.
Haku sanoilla: parasta ennen, vanhentunut prode, päiväys vanha jne löytyy pakkikselta juttua paljonkin.

Koitin etsiä eilen illalla/yöllä etsiä vastausta, mutta tuloksetta. Monessa paikassa kyllä puhuttiin hiilihydraattien, rasvan ja vitamiinien pilaantumisesta, mutta ei aminohappojen. Kiitokset tiedosta! Aloitetaan huuhtomaan alas avaamatonta yksilöä! :kippis1:

Vanhaa ylös. Kaapin perukoilta löytyi puolikas purkki Star nutrionin L-arginiinia jauheena. Parasta ennen 13.10.2016. Ulkoisesti jauhe vaikuttaa ihan normaalilta, ääntä kohti vai...? Mietteitä.

Totta kai. Ei kai kuivat jauheet mee miksikään.

Suositut

Back
Ylös Bottom