Vanha romu 200kmh

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ei näkynyt mulla, prkl.

toisaalta, harvemmin autot kulkevuudellaan edes säväyttää.
olis silti ollut kivä nähdäkin eikä vaan kuunnella suomipoppia.:D

Ääni kuuluu mutta kuva ei näy...

huono.jpg

Firefox jumittaa...

ajoin diesel mersulla viime kesänä 200km/h. ja toki tuossa on kuva kun mennään 300km/h e500 mersulla. niin ja kyllä 89vm bemulla ollaan menty päällekin 200km/h. mutta video ei ole, joten tä on kai sitten turha posti :D

Tuolla sivuilla kuului mullakin vain ääni. Omalla koneella BSPlayerista kuului vain ääni. Windows Media Playerista näkyi kuva, mutta puuttui ääni. Laitoin sitten videon pyörimään sekä BSPlayeriin että Media Playeriin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:offtopic: No mentiin me vanhalla Sunny 1.6i (-88) 190km/h mittariin. Sitten kun jarrutettiin niin toinen piiri meni paskaksi (jarruputki poikki), tuli hieman jännittynyt tunne :D

seppo-x sanoi:
Tuolla sivuilla kuului mullakin vain ääni. Omalla koneella BSPlayerista kuului vain ääni. Windows Media Playerista näkyi kuva, mutta puuttui ääni. Laitoin sitten videon pyörimään sekä BSPlayeriin että Media Playeriin :D

:thumbs: :worship: Ei olis edes mulle tullu mieleen tollanen.

Jaa,en tie sit mikä vikana on,mulla näkyy.Aattelin vaan kysellä onko porukalla videoita omista nopeista autoista.Tarvii koittaa jotain eri jakelijaa,josko sitten näkys muillakin.Seuraavaks ajattelin laittaa pätkän,missä ajetaan n.270km/h.Ja ne on ajettu motarilla yöllä,eli ei ole vaarannettu muuta liikennettä.

Edittiä:varmistin vielä,klikkasin äsken linkkiä,mulla ainakin näkyy kuva ja kuuluu myös ääni.Eli joku koodaus-ohjelma tai päivitys kai puuttuu jos ei näy eikä kuulu.

Ville1Suuri sanoi:
...missä ajetaan n.270km/h.Ja ne on ajettu motarilla yöllä,eli ei ole vaarannettu muuta liikennettä.

Edittiä:varmistin vielä,klikkasin äsken linkkiä,mulla ainakin näkyy kuva ja kuuluu myös ääni.Eli joku koodaus-ohjelma tai päivitys kai puuttuu jos ei näy eikä kuulu.

Eipä näy täälläkään, jos aiot laittaa vielä toisen turhan videon niin yritä sitten koodata edes jollakin virallisella codecilla, vaikka mpeg-2 niin luulis kaikilla näkyvän.

ps. Jos ajat 47,2m/s ylinopeutta missä tahansa niin vaarannat aivan varmasti muitakin liikenteessä olevia, vaikka sitten oravia siellä tiellä :kippis1:
:offtopic: (eikö olisi vain helpompi laittaa linkkejä muiden videoihin missä muut ajaa kovaa, ei se varmaankaan ketään kiinnosta ajatko sinä vai joku muu)

En aja itse noissa videoissa.Ja ne tiedostot on ihan normaaleja avi-tiedostoja,en sit tie miks ne ei muilla näy.Ja tarkoitus oli,että muutkin autoista jollakin lailla kiinnostuneet laittas tänne videoita tai kuvia.Seuraavaks olis tarkotus kuvata bmw-corvette "köydenveto".Eli auton nokat eri suuntaan ja naru väliin.Saas nähdä miten käy.

Ensin...
Ville1Suuri sanoi:
Vanhalla bemulla 0-200km/h.Pistäkää omasta autostanne nopeampi video,niin laitan vielä paremmaksi.(Huom!auton oltava oma,ei mitään ghoustridereita.)

Ja sitten..
Ville1Suuri sanoi:
En aja itse noissa videoissa

Eli pointti oli, jos joku ajaa omalla autolla kovaa, sinä etsit videon missä ajetaan vielä kovempaa.... :rolleyes:

Enkä kyllä harrasta yleisellä tiellä kahtasataa ajamista, vaikka vehkeistä siihen olisikin...

Zone-sarja -42%
Nämä Villen postaukset tuntuu olevan kaikki samaa tasoa... ei millään pahalla eikä mitään henkilökohtaista. :rolleyes:

Ville1Suuri sanoi:
.Seuraavaks olis tarkotus kuvata bmw-corvette "köydenveto".Eli auton nokat eri suuntaan ja naru väliin.Saas nähdä miten käy.

nosiis siinähän käy niin, että pito loppuu. kummalla sitten enempi, onkin toinen juttu.

katsotaan.

Onpas vakavaa porukkaa täällä.Tai sitten on vaan tosi erilainen huumorintaju. En nyt ihan suoraan tarkoittanut uhota,että jos joku laittaa videon niin pistän paremmaksi,tarkoitus lähinnä oli,että tänne laitettais pakkislaisten autovideoita,tyyli vapaa.Otsikko on vähän huono ja ei tainnut ideakaan mennä perille.Syynä saattaa olla sekin,että kaverin kanssa kännipäin tämä threadi aloitettiin.

Eli pistäkää omia autoihin liittyvää videota tänne.Ja tottakai tajuan,että siinä köydenvedossa ratkaisee pito,mutta ei se ollut pointti,vaan se kaikenlainen autoihin liittyvä video.On mulla minimotoihinkin liittyvää videota,hassun näköstä,kun iso äijä ajaa ja putoaa kyydistä,mutta niitä vasta sitten jos tämä threadi saa kannatusta ja jonkun muunkin videoita kun mun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom