Vanha puku (Austin Powers tyylin)

Viikate74

Bukkake Fighter
Ikä
50
Mistä pitäisi alkaa metsästämään moista, mieluusti punaista samettia :)

Ei mikään pilailupuolin halpis vaan lähemmänkin tarkastelun kestävä asu. Ei vuokralle vaan omaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käyhän kiertään paikalliset kirppikset, vois löytyäkkin.

Eikä mitä kun ravintolakierrokselle päälle vaan! Yks kaveri laittaa ihan läpällä joskus suht kummallisia kuteita kun lähtee viihteelle. Sellasta Danny-osastoa :D
Ja jottei tää ois ihan turha viesti niin teattereilta yms. joskus lähtee kaikenlaisia vaatteita poistoon

Eikä mitä kun ravintolakierrokselle päälle vaan! Yks kaveri laittaa ihan läpällä joskus suht kummallisia kuteita kun lähtee viihteelle. Sellasta Danny-osastoa :D

Loistavaa, sellainen 1800-luvun dandy-meininki vaan kehiin. Itseä viehättäisi kohtuuttoman paljon ajatus tuollaisten vähän erikoisempien vaateparsien keräilystä. Pienessä mittakaavassa olen sitä jo toteuttanutkin, sellaista violettia parittajatyylistä hattua sun muuta on tarttunut kirppareilta messiin.

Puku tulisi sekä käyttöön, itselleni perhekuvaan että sen jälkeen käyttöön joka vitun sukujuhlaan :)

Ebay täky oli ihan hyvä, kiitti. Lisävinkit silti tervetulleita.

Teettämällä saa kohtuulliseen hintaan jos tietää missä teettää.

Jos tuollaisen puvunki teettää ompelijalla niin varmaan hinnaksi tulee 150-250e + kankaat/arvikkeet n.70-100e.. Ei mun mielestä kovin halpa, mut jos löytää jonku hyväntekijän, joka ei veloita paljon mitään niin silloinhan se halvaksi tulee.

Niin no, halpa on suhteellinen käsite. Jos käyttötarkoituksia on noin paljon eikä vaan kerran päälle -pelleily, niin kai se silloin voi enemmän kuin vitosen maksaa?

Jos tuollaisen puvunki teettää ompelijalla niin varmaan hinnaksi tulee 150-250e + kankaat/arvikkeet n.70-100e.. Ei mun mielestä kovin halpa, mut jos löytää jonku hyväntekijän, joka ei veloita paljon mitään niin silloinhan se halvaksi tulee.

No just?

Eihän edes dressmannilta saa tuohon hintaa pukua?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom