Juzzilla voittoprosenttiarvioita antaa tämän päivän miesten yhdistelmähiihtoon?
Viittaan tähän, jonka kirjoitit toisella forumilla naisten kisasta?
"Hyvä Mikko, tänään tulet voittamaan! Kowa on nimittäin tämän kisan selkeä ykkössuosikki, 40% täältä. Sitten tuleekin päivän ohipeli ja se on Björgen. Mun on jotenkin todella vaikea uskoa että kahden loistoesityksen jälkeen jaksaisi syttyä tähän täysillä, varsinkin kun viestiin tarvitaan 100% panos ja ratkaisut tehdään vapaalla jossa ei ole parhaimmillaan. Voin olla väärässä mutta oon psyykannut tätä niin että tämä kisa menee norskille siten kun menee (varmasti silti TOP10:ssa) mutta ei jaksa liikoja riuhtoa jos ei ota kulkeakseen. Kalla on mulle kysymysmerkki. Vaihtelevia esityksiä, ennen kisoja huippukunnossa mutta liittääkö rutiini ja kypsyys voittoon? Mun mielestä pelattu liikaa kaikki riskitekijät huomioon ottaen. Smigun taas tuntuu (syystä tai toisesta) olevan aivan kuollut ennen arvokisoja mutta sitten aina Veerpalu-tyyliin metallikannassa kun kunnossa pitää olla. Mun kakkossuosikki tähän kisaan, uskaltaisin sanoa (toki samassa kastissa Kallan ja Björgenin kanssa mutta kahdelle viimeksi mainitulle on tullut niin paljon peliä että kertoimet auttamatta liian pieniä joka pelimuodossa tällä hetkellä). Yllättäjäosastolta nostaisin esiin Steiran joka on pitkään ollut kymppisakkikunnossa mutta viimeinen silaus puuttunut. Noilla kertoimilla ehdottomasti peleihin muodossa jos toisessa. Ruotsin Haag on ollut myös hyvässä kunnossa mutta liian vihreä menestyäkseen tänään. Jos jotain long-shottia tänään hakee niin pitäisin mukana "kestosuosikkini" Irina Khazovan joka on mitalikunnossa jos saa valittua aamulla oikeat aineet. Mukaan varsinkin kaksareihin täysin unohdettuna.
Siinä muutama rivi mietteitä, yleensä en näitä viitsi laittaa kun kertoimet laskevat mutta onhan se hyvä vähän pistää itsellekin paineita jotta näkee onko aatokset lainkaan kohdillaan. Pelionnea!"