Van Helsing

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Jake
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

J.Jake

Erikoismies
VIP
Kaupunki
Helsinki
Kävin katsomassa. Aika paska.

Tyypillinen jenkkipätkä jossa kaikki rotkoon putoavat katoaa sumuun eikä mäjähdä kallioon. Örkit tietysti ovat vihreää limaa jne jne...

James Bond/Wild Wild West tyylistä laitteiden ja aikakausien kikkailua/sekoitusta.

Hugh Jackman ei kyllä välttämättä jää hetken staraksi - ihan ok suoritus muuten lapsellisessa,videopeliksi tarkoitetussa leffassa.

Miksei tällaisia leffoja tehdä tosissaan tyyliin - The Devil's Advocate ?

J.Jake sanoi:
Miksei tällaisia leffoja tehdä tosissaan tyyliin - The Devil's Advocate ?

Koska nämä leffat on tehty ihan eri ryhmille ja eri tarkoitusperin ja periaattein. Ethän sä voi kirota disneyn piirrettyjä, kun niissä ei pureuduta ihmisten alhaisimpiin ajatuksiin tai niissä selitetä tieteellisesti kuinka se Hessu voi lentää moukarin mukana ja taittua kaksinkerroin kaivoon.

leffa oli perseestä. odotin paljon parempaa. Typerää yliampumista ja perinteet heitetty kaivoon ja muunnettu vamppyyrit paskakasoiksi. Ja draculan roolisuoritus oli niin syvältä että hävetti katsoa.

Paskin leffa mitä olen käynyt teatterissa katsomassa. :0: Varsinkin Dracula morsiamineen oli niin syvältä ettei pystynyt kiemurtelematta katsomaan. Ainoa valopilkku elokuvassa oli Kate Beckinsale. :kuola:

Kusimato - Jep ,ymmerrän kyllä et eri katsoja ryhmille tarkoitettu ja saadaan x määrä enemmän katsojia kun ikäraja tulee alemmaksi mutta silti.
Itse olisin kanssa toivonut jotain Bram Stokerin draculan tyylistä... Eikös tämä Van Helsing muuten esiintynyt siinäkin,Anthony Hopkinsin esittämänä?

no prkl! Ratkasu tähänkin paskojen vamppyyrileffojen ongelmaan. Laitetaan Rambo metsästään vamppyyrejä sun muita ököjä :rock: "They drew first blood!"
Siinä ois leffassa munaa :piis:

Mun mielestä kyseinen leffa täytti tehtävänsä, eli oli ihan mukiin menevää viihdettä. Semmonen :3: -

KyntöSika sanoi:
Mun mielestä kyseinen leffa täytti tehtävänsä, eli oli ihan mukiin menevää viihdettä. Semmonen :3: -

Samaa mieltä. Ei ainakaan mulla ollut tylsää, elokuva oli viihdyttävä. Pitäähän sitä tämmöisiä järjettömiä tehostepaukkujakin tehdä. :2: ja puoli -:3: tähteä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten porukka on voinut odottaa jotain aitoa meininkiä kun varmaan ovat kuitenkin mainoksen nähneet? Selvähän se on kymmenen sekunnin klipin perusteella jo että homman nimi on efektit ja hyvät one-linerit...

Ihan katottavaa aivot narikkaan viihdettä, ei tommosia tehosteleffoja kannata hei turhan vakavasti ottaa ;)
Ei ainakaan ruvennut nukuttamaan leffan aikana, joka on ihan katottavan leffan merkki, joten :3:
esim. Sormusten Herran ykkösosassa vierähti tunti unten mailla :)

Nyt on täälläkin Helsingi nähty, eikä ollu kovin kummonen. Aika ylimainostettu... Vaikka siihen yrittikin suhtautua pelkkänä mättö-leffana niin ei siltikään onnistunut säväyttämään kunnolla... ei oikeen missään vaiheessa päässy fiiliksiin. Erikoisefektit oli sentään aika namuja, puhumattakaan siitä naispääosan esittäjästä.

Frankesteinin mörkö oli ihan turhan kesysti tehty, oisin kaivannu siltä enemmän karismaa. Ehkä se johtuu siitä, etä lapsena kattelin paljon sellasta halpis Frankestein-piirrettyä, jossa se hirviö oli onnistuttu tekemään todella pelottavaks. Enää en uskaltais sitä katsoa. :hyper:

Kokonaisuutena Helsingille kuitenkin :3: , ilman sitä muijaa :2:.

:offtopic:
Richard75 sanoi:
esim. Sormusten Herran ykkösosassa vierähti tunti unten mailla
Mä en usko tohon legendaan. Ei kukaan voi oikeesti nukkua leffassa. :)

Heikko sanoi:
Miten porukka on voinut odottaa jotain aitoa meininkiä kun varmaan ovat kuitenkin mainoksen nähneet? Selvähän se on kymmenen sekunnin klipin perusteella jo että homman nimi on efektit ja hyvät one-linerit...

Tällaisetkin pätkät voi tehdä hyvin tai huonosti. Hyviä vampyyrimättöjä ovat mielestäni molemmat Bladet ja Underworld, tämä pätkä taas oli täyttä kuraa.

Tomi sanoi:
Ihmissusiefektit oli kerrankin hianoja!

En oo tätä Helsingiä vielä nähnyt, mutta eilen tuli katsottua Varjojen Valtakunta (underworld) ja siinä tuli todettua ihan samaa. Kerrankin sudet ei näyttäny ihan hirveän tökeröiltä vaan niitä oli jopa ilo katsoa.

Forsaken sanoi:
En oo tätä Helsingiä vielä nähnyt, mutta eilen tuli katsottua Varjojen Valtakunta (underworld) ja siinä tuli todettua ihan samaa. Kerrankin sudet ei näyttäny ihan hirveän tökeröiltä vaan niitä oli jopa ilo katsoa.

Meitsi on eri mieltä. Mun mielestä oli aivan hirveää katsottavaa, kun ne ihmissudet juoksi niitä seiniä pitkin. Maailman ruminta tietokonetekniikkaa.

Van helsing oli ihan huvittavaa katsottavaa,
mutta aika huono eli vain :2:

Loppu anto ehdottomasti noikin sälittävät tähdet. Lähikuvia tulipalosta olis kaivannu :D Oli se nii ärsyttävä akka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom