Valorakettikynään kuteja

Seagram

Eläkeläinen
VIP
Ikä
46
Löytyi tommonen Walter komet-rakettikynä, mistäköhön siihen kannattaisi kysellä kuteja? Aseliikkeestä? Jostain Venefirmasta missä turvaliive yms.? Missä hätäraketteja ylipäänsä myydään? Veneilyä en siis harrasta mutta uutenavuotena voisi tolla räimiä kun roomalaisetkin ovat nykyään pannassa:itku: Tuli viimeiset roomalaiset tossa männä viikolla pojan synttärinen kunniaksi ammuttua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ei oo mitään käryä siitä, että millainen laite on kyseessä, mutta hätäraketteja ei saa käsittääkseni kovinkaan laillisesti ampua myöskään uutena vuotena, vaikket olisi lähimaillakaan merta. Ne nyt kuitenkin ovat HÄTÄraketteja. Ellei toi sun härveli oo nyt vaan sellanen joku pieni suihkutin jolla on tarkotus sytyttää jotain palamaan.

Mulla ei oo mitään käryä siitä, että millainen laite on kyseessä, mutta hätäraketteja ei saa käsittääkseni kovinkaan laillisesti ampua myöskään uutena vuotena, vaikket olisi lähimaillakaan merta. Ne nyt kuitenkin ovat HÄTÄraketteja. Ellei toi sun härveli oo nyt vaan sellanen joku pieni suihkutin jolla on tarkotus sytyttää jotain palamaan.

Kuulakärkikynän näköinen(esim. rintataskussa voisi hyvin pitää näkyvillä, eikä kukaan erottaisi kynästä, joku voisi ehkä luulla pikku taskulampuksi). Panosruuvataan kiinni, iskuri taakse ja piuh! Tostahan saisi helposti värkkättyä kynäaseen, 22cal. semmotteen olen nähnyt. Huomasin muuten just että tohon on stanssattu Hamburg 76 , eli voi olla aika hiljasta sen rakettien metsästyksen suhteen:( Noh pistetään arkistojen aarteisiin:)

Edit. kerro lisää tosta sun suihkeesta, kuulostaa aika ufolta:hyper:

Taitaa olla tuo kynän näköinen ns. signaalikynä. Muistaakseni niihin paukkuihin tuli jotain rajoituksia muutama vuosi sitten, kalliitakin ne olivat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom