Valokuvaussivustoja

Just..No en itse lähtis Miken ja joachimin bodykuvia edes samassa lauseessa mainitsemaan. On meinaan aika hanurista IMO. Ihan kun taskulampulla näytettäs valoa mallin alapuolelta. Jotenki varmaan itse ei lajista piittaa ja varsinki naiskisaajien kuvat on mielestäni yritetty tehdä enemmän vastenmielisiksi kun yritetty tuoda parhaita puolia esiin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
http://www.matthoyle.com

Matt Hoyle is known best for his portraits of rich characters and intriguing faces.

Matt's first priority in any shot is the person he is capturing. It sounds obvious but there are many photographers who are now very focused on just getting a cool, high definition look and forget about who they are shooting. Matt has a genuine interest in each individual he shoots and building a rapport with them is natural for him. He then directs them through their shoot to garner the most natural, trusting and intimate portraits -- whether they are everyday people or high profile personalities.

Matt's style is described as hyper-real because of the unique "grade" he applies to each image - similar to the post production treatment of a TVC or film. Matt seems to find the perfect balance between injecting a unique look & feel for each subject while still retaining the raw essence of their personality.

Just..No en itse lähtis Miken ja joachimin bodykuvia edes samassa lauseessa mainitsemaan. On meinaan aika hanurista IMO. Ihan kun taskulampulla näytettäs valoa mallin alapuolelta. Jotenki varmaan itse ei lajista piittaa ja varsinki naiskisaajien kuvat on mielestäni yritetty tehdä enemmän vastenmielisiksi kun yritetty tuoda parhaita puolia esiin.

Asioissa on aina enemmän kuin yksi näkökulma.

Sitten voidaan aina kinastella siitä, että kumpi on tärkeämpi tarina ja idea vai toteutus.

http://www.joachimladefoged.com/#/gallery/5/34/

Bodykuvia, jotka valokuvausforumilla rankattiin paremmiksi kuin meitsin(vaikka kyse on aivan erilaisesta kuvaamisesta). Kandee katsoa.

Upeita kuvia mutta mielestäni on aivan sama kuvaako sitten vaikka mäkihyppääjää noissa valoissa vai kehonrakentajaa. Peilin edessä jossa pipipippelikin vilahtaa voisi ihan hyvin olla vaikka Kimi Räikkönen alasti kiillottamassa visiiriään (kypärän) ja kuva voisi olla mielestäni aivan yhtä mahtava.

Mutta en samalla lauseella voisi kyllä mitenkään selittää miken ja tämän joachimin kuvia ja/tai kuvien tarkoitusta, joten aika hassua että on joku rankannut jompaa kumpaa paremmaksi kuin toista. Tietty jos pakko olisi valita seinälle kuva niin kyllä minäkin taitaisin tämän joachimin kuvan ottaa. Mutta ei tosiaankaan ole samassa kategoriassa. EmmätiiäKuhantaassekoilen.

Eivät vain osanneet erotella valokuvausforumilla meitsin materiaalia noista. On eri asia tehdä 2000 kuvaa suunniteltuja ja valaistuja potretteja kuin mennä takahuoneeseen käsisalaman kanssa räpsimään. Taide erikseen, se toimii ehkä pieninä iskuina, mutta jos bodylehdet ja galleriat olisi väärällään kuvia backstagelta paskasti valaistuna, niin eipä tämäkään visuaalinen laji näyttäisi miltään. Vähän sama kuin joku kuvaisi työkseen vaikka koirakisoja ja sitten vierelle laitettaisi joku taitava potretti koirasta, niin aika vitun tyhmä saa olla jos niitä kuvia vertaisi.

Tuo jäbä on kuvannut innoissaan yhden kirjan bodareita takahuoneessa, minä olen koko valokuvausurani ajan kuvannut näitä, siinä on aikamoinen ero mitä tulee visuaaliseen näkemykseen. Ei tarttisi meitsinkään sijoitella yli 20 tonnia laitteisiin jos haluaisin ottaa kerran vuodessa takahuoneessa kuvia.

IMG_0789-27.jpg

Tohon kikkeli ja mustat tukkoon, niin jo olisi vittu taidetta. Kuva kesti ottaa kokonaista 5sec.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Yksi miten asioita voi ainakin erotella on ns. dokumentaarinen kuvaus tai lehtikuvaus ja ns. järjestetyt tilanteet.

Kuvaatko Mike ikinä niin, että malli vaan treenaa tai tekee muuta ja kuvaat vai onko tilanteet aina ohjattuja?

Yksi miten asioita voi ainakin erotella on ns. dokumentaarinen kuvaus tai lehtikuvaus ja ns. järjestetyt tilanteet.

Kuvaatko Mike ikinä niin, että malli vaan treenaa tai tekee muuta ja kuvaat vai onko tilanteet aina ohjattuja?
http://www.pakkotoisto.com/copper/thumbnails.php?album=37

Maken treenit tehtiin ihan vain kuvaamalla. Mutta jos siis haluaa kunnon valaistusta, niin ei oikeaa treeniä oikein voi toteuttaa.

Onpa sieltä yksi onnistunut otoskin.

savolainen03.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom