Valokuvaus-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Sytkällä...

Liitteet

• pentagram.jpg
    pentagram.jpg
    44,7 KB · Katsottu: 581
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei miillään perseen nuolennalla mutta nuo miken kuvat kyllä on ihan siitejä, mee kuvaan niitä oravia ja laita sitten joku helmi tänne jos onnistuupi:)

neutraali sanoi:
ei miillään perseen nuolennalla mutta nuo miken kuvat kyllä on ihan siitejä, mee kuvaan niitä oravia ja laita sitten joku helmi tänne jos onnistuupi:)
Orava pitäis saada johonkin kunnon asentoon. Oon koittanut pähkinöillä houkutella jonkun patsaan olkapäälle, mutta ei ne innostu, ne selkeesti arvaa että oon kuvaamassa eikä pähkinät ole tarpeeksi kova kuvauspalkkio. :)

Pitää varmaan itsekin alkaa kesyttämään noita oravia, jos ne sitten vaikka suostuis posettaan mun kameralle. Meidän pihassa nimittäi niitä vilisee joskus riesaksi asti.

Valokuvaaminen on kyllä siistiä, vaikka minä en siitä mitään ymmärräkkään, pitäisi varmaan joskus mennä johonkin alan kurssille, oppisi ees perusjutut. Ja näin digiaikana se on vielä ilmaistakin, toki siis laitteet maksaa, mutta itse kuvaaminen.

Mike sanoi:
Kiitsa vain jos kuvat miellyttää. Harjoittelen ainakin kovasti.

Toki miellyttää, pirun siisteihän ne on. Pitäis saada itekkii jostain eläimest napsittuu parit kuvat mut ne ehtii aina karkuu tai johkuu muualle vaikka kuinka varovast yrittäis mennä lähemmä/zoomailis kauempaa.
Minkäslaisel editoinnil muuten teit ton avatarin silmän ?

:offtopic: Tämä tuntuis olevan paikka, jossa on kameroista tietävää porukkaa, eli olisko paha hinta n.500€ tällaisesta paketista
CANON EOS D60
EF 28-70mm f3.5-4.5
512mt Compact Flash
2 akkua + laturi
Ja tekeekö mitään esim.verrattuna nykyisiin 300D tai 350D malleihin.

Kuulemma n.5000 kuvaa olosuhteista osaa sanoa.

make72 sanoi:
:offtopic: Tämä tuntuis olevan paikka, jossa on kameroista tietävää porukkaa, eli olisko paha hinta n.500€ tällaisesta paketista
CANON EOS D60
EF 28-70mm f3.5-4.5
512mt Compact Flash
2 akkua + laturi
Ja tekeekö mitään esim.verrattuna nykyisiin 300D tai 350D malleihin.
Sanoisin, että on melko kova hinta, sillä alle 500e saa kumminkin esim. 10d mallia ja tuossa ei muuta hyödyllistä ollut kuin tuo ihan perushyvä putki, jonka polttovälialue on tosin annelista

hc-audio sanoi:
Sanoisin, että on melko kova hinta, sillä alle 500e saa kumminkin esim. 10d mallia ja tuossa ei muuta hyödyllistä ollut kuin tuo ihan perushyvä putki, jonka polttovälialue on tosin annelista
Mistähän niitä tuohon hintaan löytyis? Olen yrittäny katsella vähän joka paikasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom