Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitsa vain jos kuvat miellyttää. Harjoittelen ainakin kovasti.lumbago sanoi:Kuvaamiin on kivaa tosiaa, siisti avatar sulla Mike.
Mees ottaa uusii kuvii ku näytät osaavan ottaa siistei.
Orava pitäis saada johonkin kunnon asentoon. Oon koittanut pähkinöillä houkutella jonkun patsaan olkapäälle, mutta ei ne innostu, ne selkeesti arvaa että oon kuvaamassa eikä pähkinät ole tarpeeksi kova kuvauspalkkio.neutraali sanoi:ei miillään perseen nuolennalla mutta nuo miken kuvat kyllä on ihan siitejä, mee kuvaan niitä oravia ja laita sitten joku helmi tänne jos onnistuupi
Mike sanoi:Kiitsa vain jos kuvat miellyttää. Harjoittelen ainakin kovasti.
Rajasin vain silmän ja vetäsin loput mustavalkoiseksi.lumbago sanoi:Minkäslaisel editoinnil muuten teit ton avatarin silmän ?
Sanoisin, että on melko kova hinta, sillä alle 500e saa kumminkin esim. 10d mallia ja tuossa ei muuta hyödyllistä ollut kuin tuo ihan perushyvä putki, jonka polttovälialue on tosin annelistamake72 sanoi:Tämä tuntuis olevan paikka, jossa on kameroista tietävää porukkaa, eli olisko paha hinta n.500€ tällaisesta paketista
CANON EOS D60
EF 28-70mm f3.5-4.5
512mt Compact Flash
2 akkua + laturi
Ja tekeekö mitään esim.verrattuna nykyisiin 300D tai 350D malleihin.
Mistähän niitä tuohon hintaan löytyis? Olen yrittäny katsella vähän joka paikasta.hc-audio sanoi:Sanoisin, että on melko kova hinta, sillä alle 500e saa kumminkin esim. 10d mallia ja tuossa ei muuta hyödyllistä ollut kuin tuo ihan perushyvä putki, jonka polttovälialue on tosin annelista
amn- sanoi:Jahas, mainostetaas nyt omia sivuja kun kerran täältalkin tällanen threadi löyty:
http://www.kolumbus.fi/mikko.niininen/aaniininen/web/
Kommenttia kuvista saa pistää jos siltä tuntuu Snow galleria ei toimi...