Valmistelut viimeisillä viikoilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Annabel
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Käytin itse tuota Miralia viimesen viikon, mutta en tiedä auttoiko se kramppaamiseen, karsinnoissa mulla rupes kramppaamaan aivan tajuttomasti, mutta onneksi sain sen kuriin tauolla ja loppu menikin sitten jo hienosti.

Kofeiinitabletteja otin muutaman, 3-4 kpl.

Nesteen poistoon käytin yhtä luontaistuotetta, ( tabletti ) jonka nimeä en nyt kuollaksenikaan muista, tarkastan sen kun pääsen kotiin täältä tuskaisen kuumasta toimistosta 1

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
tuo luontaistuote mitä käytin oli solgarin Herbal water extract formula, otin sitä viimeiset 3 päivää 1 per ateria.

Tässä tulee kysymys värin viimeistelystä kisapäivänä:
Eli saako/kannattaako siihen pro-tanin päälle suihkasta jotain kevyttä kosteusvoidetta ennen lavalle menoa? Ettei se ihon pinta olis niin matta ja kuivan näköinen, vaan enemmänkin pikkusen kiiltävä. Öljyähän ei saa käyttää, mutta miten on noiden suihkeiden?

Miten ootte toimineet?

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Annabel sanoi:
Tässä tulee kysymys värin viimeistelystä kisapäivänä:
Eli saako/kannattaako siihen pro-tanin päälle suihkasta jotain kevyttä kosteusvoidetta ennen lavalle menoa? Ettei se ihon pinta olis niin matta ja kuivan näköinen, vaan enemmänkin pikkusen kiiltävä. Öljyähän ei saa käyttää, mutta miten on noiden suihkeiden?

Miten ootte toimineet?

BodyFitness säännöissä ei ole mainintaa öljyn käytöstä mutta normaalin fitneksen puolella on:

"Värit ja öljy

Kilpailija saa käyttää rusketusta korostavia väriaineita, mutta ei mitään "instant tan"-väriä tai geeliä, joka tarttuu helposti käsistä seiniin ja muualle kilpailupaikalla. Myös öljyn käyttö on kielletty, koska se aiheuttaa vaaratilanteita vapaaohjelmissa."

Itse käytin edellisissä kisoissa kehonrakennukseen tarkoitettua poseerausöljyä. Öljy kosteutti ihon pintaa todella hyvin ja antoi iholle kiiltoa jolloin "rusketus" näytti paljon paremmalta.

Lähde: Fitnessliitto

Taitaapi olla kiellettyjä kaikki öljyt bodyfitneksessäkin sen takia, että samalla lavalla ollaan kuin missä vapaaohjelmat suoritetaan.

Ok, eli ei öljyjä. Mutta miten on sen suihkutettavan kosteuttajan kanssa? Onko jollain kokemuksia tai sanottavaa puolesta / vastaan?
Sitten vielä semmosta kyselisin, että oletteko juoneet lainkaan kisaa ennen (siis kisa-aamuna)? Jos olette, niin kuinka paljon? Desin, pari?

Missäs vaiheessa jätätte dietillä kreatiinin pois? Jotkut sanoo että pari viikkoa ennen kisoja riittää..toiset taas jättävät jo dietin alussa pois tai pari kuukautta ennen kisa päivää..

smurf sanoi:
Missäs vaiheessa jätätte dietillä kreatiinin pois?
2 viikkoa ennen kisoja oon lopettanu kreatiinin ottamisen. Gurujen mukaan kreatiinilla pystyy jopa kikkailemaan viimeistelyjen nesteiden poistossa (kreatiinihan tunnetusti kerää nestettä) mut siitä miten se tapahtuu mulla ei oo tarkempaa tietoo.

Nyt kun kisat ovat juuri käynnissä niin ajattelin lähettää jo valmiiksi kysymyksen et millaisia thjennys/tankkaus metodeja kisoihin olette käyttäneet? Löytyy aika vähän tietoa noista viimesen viikon kikkiluista...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom